  • 31. Data: 2008-11-21 09:31:30
    Temat: Re: Nie ma wiecej wojska?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 21 listopad 2008 09:53
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gg5suf$329$1@news.task.gda.pl>):

    > a kto cie przed tymi mordercami obroni, skoro sam nie potrafisz?

    No i to jest powód do generowania nowej rzeszy morderców? Na razie to nasi
    dzielni wojacy zaatakowali i zniszczyli niepodległy kraj, więc nie wciskaj,
    że służą do obrony... Bo nawet za niemca nie obronili kraju przed atakiem.
    Więc nie wiem kiedy ostatnio obronili... Bo za Mieszka też głównie zabijali
    w ataku.

    --
    Tristan

  • 32. Data: 2008-11-21 09:46:31
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-11-2008 o 10:31:30 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > atakiem.
    > Więc nie wiem kiedy ostatnio obronili... Bo za Mieszka też głównie

    Pomiędzy Mieszkiem a Niemcem było kilka bitew wewnątrz kraju ;-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 33. Data: 2008-11-21 10:59:58
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    Użytkownik "Tristan" napisał:
> [...]
    > że służą do obrony... Bo nawet za niemca nie obronili kraju przed atakiem.
    > Więc nie wiem kiedy ostatnio obronili... Bo za Mieszka też głównie

    ty muzułmańsko-arabski lizusie!!!!
    araby słusznie dostały po dupioe bo zachciało im się wojny z ameryką,
    zresztą byli głównie wspierani przez ruskich, więc jesteś jeszcze sobieckim
    lizodupcem!!!:O(

  • 34. Data: 2008-11-21 11:04:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    nie no, jak napisalem na poczatku, mozesz lazic na smyczy i szczekac :)

    > Bo nawet za niemca nie obronili kraju przed atakiem.

    nie no wpenie, dawid z goliatem to tylko w bajkach wygrywa

    > Więc nie wiem kiedy ostatnio obronili...

    sama ich obecnosc powodowala, ze kazdy sie zastanawial czy mu sie oplaca, w
    innym przypadku wzialby jak swoje

  • 35. Data: 2008-11-21 12:10:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 21 listopad 2008 12:04
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gg64k3$ncq$1@news.task.gda.pl>):

    > nie no, jak napisalem na poczatku, mozesz lazic na smyczy i szczekac :)

    Przed kim obronili mnie polscy mordercy którzy rozpieprzyli niepodległy kraj
    nie zagrażający polsce?

    > sama ich obecnosc powodowala, ze kazdy sie zastanawial czy mu sie oplaca,
    > w innym przypadku wzialby jak swoje

    Do takich celów powinna być policja. Bo wojsko obronne siedzi i się nudzi i
    kasę zużywa bezproduktywnie, a do tego co jakiś czas coś rozpierdzieli, jak
    nasi teraz. Za pieniądze pompowane w wojsko można wyszkolić obronną policję
    pełniącą zadania obronno-porządkowe i broniącą przed wrogiem wewnętrznym
    również.

    --
    Tristan

  • 36. Data: 2008-11-21 14:12:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Przed kim obronili mnie polscy mordercy którzy rozpieprzyli niepodległy
    > kraj
    > nie zagrażający polsce?

    widac jestes zbyt krótkowzroczny i zbyt chybki w osadach aby to zrozumiec

    > Do takich celów powinna być policja.

    policja jest dobra na awanturnikow wewnatrz kraju

    > Bo wojsko obronne siedzi i się nudzi i
    > kasę zużywa bezproduktywnie,

    informatyk typu help desk tez, a jednak firmie trudno sie bez niego obejsc,
    taka juz ich rola, sa na wszelki wypadek

    > Za pieniądze pompowane w wojsko można wyszkolić obronną policję
    > pełniącą zadania obronno-porządkowe i broniącą przed wrogiem wewnętrznym
    > również.

    jakby tak mozna bylo, to by tak bylo, a skoro tak nie jest, to znaczy ze nie
    mozna, proste i nieskomplikowane

  • 37. Data: 2008-11-21 20:08:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 21 listopad 2008 15:12
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gg6fjs$mic$1@news.task.gda.pl>):

    > informatyk typu help desk tez, a jednak firmie trudno sie bez niego
    > obejsc, taka juz ich rola, sa na wszelki wypadek

    Nie. Jest ich tyle, ile potrzeba. Nie nadmiar. I nie jadą do sąsiedniej
    firmy rozjebać wszystko, bo im się nudzi i bo kasy z tego dostaną moc za
    moje pieniądze.

    > jakby tak mozna bylo, to by tak bylo, a skoro tak nie jest, to znaczy ze
    > nie mozna, proste i nieskomplikowane

    blebleble... Masa na świecie jest rzeczy, które mogłyby być, a nie są.
    Właśnie dlatego, że jest pewne grupka bezgranicznie głupich i bezgranicznie
    leniwych morderców, którzy swoje instynkty zabójcy lubią realizować za moją
    kasę w wojsku. I do tego masa chciwych wojskowych wysokiego szczebla,
    którzy dzierżą władzę i jej nie oddadzą, bo mają z tego profity, a do tego
    skłonności do wysyłania innych na śmierć.

    --
    Tristan