  • From: "Krzys" <k...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nie allegro sprawa zaliczki i zamowienia...
    Date: Tue, 19 Apr 2005 08:51:40 +0200

    witam
    wplacilem zaliczke 500zl na pewna czesc,
    oczywiscie jest to tytulem zabezpieczenia w razie sytuacji
    w ktorej zalozmy odwidzialoby mi sie kupowac sprowadzona czesc
    pozostawiajac goscia z czescia na swoim stanie,
    z tym sie zgodze ale...

    zaliczke wplacilem 30 marca, dzis jest 19 kwietnia, po wczesniejszych
    zapewnienieach obiecano mi realizacje zamowienia w przeciagu tygodnia
    gdyz wspomniana czesc jest w naszym kraju w glownym magazynie,
    dalej dzwoniac otrzymuje odp. typu ze musismy czekac bo wysylaja
    wszystko jedna wielka paczka i takie tam tlumaczenie... odwleczanie
    jutro napewno bedzie

    moje wnioski:
    rozumiem ze firma nie chce narazac sie na koszty, nie wiem jakie sa
    procedury
    umowy miedzy nimi, ale do @#$#$#^%$##$ ile mozna czekac?
    sam osobiscie bym pojechal do Warszawy po wspomniana czesc ponoszac
    swoje wlasne koszty,

    nie chce sie wycofywac z zakupu towaru ale nie widze innej mozliwosci
    jak wycofanie wkladu z powodu braku mozliwosci realizacji zamowienia,
    co o tym sadzicie mam jakies podstawy prawne do tego?
    co na to nasze prawo? moge czegos od nich wymagac?
    (mam tylko kwit wplacajacy zaliczke na zakup czesci)