    From: "Ola" <o...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie allegro sprawa zaliczki i zamowienia...
    Date: Tue, 19 Apr 2005 11:25:21 +0200

    > nie chce sie wycofywac z zakupu towaru ale nie widze innej mozliwosci
    > jak wycofanie wkladu z powodu braku mozliwosci realizacji zamowienia,
    > co o tym sadzicie mam jakies podstawy prawne do tego?
    > co na to nasze prawo? moge czegos od nich wymagac?
    > (mam tylko kwit wplacajacy zaliczke na zakup czesci)

    Napisz od allegro- niech upomna Twojego sprzedawce na poczatek,
    Pozniej jesli to nie poskutkuje drukujesz wszystko( opis aukcji, pelna
    korespondencje e-mail) dolaczasz kwit potwierzdajacy wplate zaliczki i
    idziesz na policje.
    Jestem pewna, ze oni nie beda wnikac w podstwy prawane (ktore wiaza sie z
    umowa,wyniakajaca z regulaminu allegro) i wezwa na przesluchanie Twojego
    sprzedawce. Jesli jest tak, jak piszesz, czyli jesli sprzedwaca prowadzi
    wieksza zorganizowana sprzedaz przez allegro, bedzie on zainteresowany
    pozytwnym dla Ciebie zalatwieniem sprawy

    pzdr
    ola