  • 81. Data: 2011-03-29 09:20:09
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisa?(a):

    > wiesz wszystko dobrze, jeśli mówimy o zwykłym sformatowanym tekście, ale
    > pytający pisze o jakiś projekcie, może to jest coś bardziej skomplikowanego
    > co przy konwersji z odt do doc sie kaszani i cała praca bierze w łeb

    Nawiasem mowiac istnieje darmowa wersja pakietu MS Office, nazywa sie
    Starter... ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 82. Data: 2011-03-29 09:35:24
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku Ariusz napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Coś się ta dyskusja - rozwinęła szerzej dlatego też się dołączam ze
    > swoimi pięcioma groszami.
    > Zaznaczę tylko, że nie jestem nauczycielem - pracuję w wydawnictwie.

    Napisałeś bardzo sensowny tekst. W związku z powyższym, jeśli dyskutanci to
    zauważą, to powinieneś oberwać i z jednej, i z drugiej strony. ;)

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 83. Data: 2011-03-29 10:45:57
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości grup
    k.com...

    > Nawiasem mowiac istnieje darmowa wersja pakietu MS Office, nazywa sie
    > Starter... ;)

    tyle ze jest jest niedostepny dla typowego uzytkownika

  • 84. Data: 2011-03-29 13:51:30
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-29 01:07, Przemysław Adam
    Śmiejek pisze:

    > No widzisz, nie wiesz nawet o czym mówisz, a mówisz. Więc wyobraź sobie,
    > że i owszem, jest wersja nawet na Maca.

    > No pacz pan, czego to się człowiek nie dowiaduje....

    Dobra, strzeliłem babola. Czytałem Writer a
    jakimś cudem myślałem o Write. Późna pora.

    JK

  • 85. Data: 2011-03-29 14:08:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin szerszen

> [...]
    > pytający pisze o jakiś projekcie, może to jest coś bardziej
    > skomplikowanego co przy konwersji z odt do doc sie kaszani i cała praca

    To niech sobie nauczyciel-matoł zainstaluje OO. Przecież jest darmowe.

  • 86. Data: 2011-03-29 14:46:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    m4rkiz napisa?(a):

    > tyle ze jest jest niedostepny dla typowego uzytkownika

    Tak? Jest na rynku od 2009. Dzis juz trudno kupic nowego laptopa bez
    tego ;)

    j.

  • 87. Data: 2011-03-29 15:01:39
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku to napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > begin szerszen

    > To niech sobie nauczyciel-matoł zainstaluje OO. Przecież jest darmowe.
    Nie umie.

  • 88. Data: 2011-03-29 15:31:30
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku Wojciech Bancer napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > On 2011-03-29, Maciek <m...@e...one.nospam.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Taka krytyka że hej, a potem płacz, że szkoła/uczelnia nie uczy niczego
    > praktycznego.
    A jak ma uczyć, skoro nauczyciel nie umie.

  • 89. Data: 2011-03-29 15:45:27
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia 29 Mar 2011 15:46:31 +0100, januszek napisał(a):

    > Tak? Jest na rynku od 2009. Dzis juz trudno kupic nowego laptopa bez
    > tego ;)

    "Kupić nowy laptop".
    Rewelacyjna porada: kupić nowy komputer, żeby mieć jakiś program.

    AK

  • 90. Data: 2011-03-29 16:21:08
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-29, Maciek <m...@e...one.nospam.pl> wrote:

    [...]

    > Nie umie.

    Taka krytyka że hej, a potem płacz, że szkoła/uczelnia nie uczy niczego
    praktycznego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl