  • 281. Data: 2011-04-06 07:41:57
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl>

    news:4d9b02b0$0$2436$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jak Ci się nie podoba perspektywa, że Twoje dziecko byłoby w klasie z
    > jakimś biednym synem alkoholika, który nie ma na zeszyt, a co dopiero na
    > komputer, to wybierz szkołę prywatną.
    > Będziesz miał gwarancję, że ci się dziecko nie zborsuczy w kontakcie z
    > plebsem.

    Rozumiem, że w takiej sytuacji (nie stać na zeszyt)nie należy zadawać
    domowych prac pisemnych?
    Michał

  • 282. Data: 2011-04-06 11:28:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Apr 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No to niech odrabia zadanie domowe w ramach konsultacji w pracowni.

    Umiesz czytać?
    Na wszelki wypadek przytoczę to co wyciąłem:
    +++
    Zaznaczam: trzymam się pytania które padło w cytacie wyżej
    (a nie rozważań o tym, czy dobra szkoła udostępnia pracownię
    i czy dobry nauczyciel tam siedzi wieczorami).
    ---

    > Tylko nie mów jak Stokrotka

    Nie wiem w czyje idziesz ślady, ale tendencyjne cytowanie wychodzi
    Ci bardzo dobrze.

    > Powiedzmy, że chcesz się nauczyć żeglować albo jeździć autem

    A to są rzeczy *obowiązkowe* na *obowiązkowym* poziomie edukacji?
    Patrz wyżej i dołóż, że do tendencyjnego cytowania tendencyjne
    przykłady też masz opanowane :>

    pzdr, Gotfryd

  • 283. Data: 2011-04-06 13:14:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

> [...]
    > (a nie rozważań o tym, czy dobra szkoła udostępnia pracownię
    > i czy dobry nauczyciel tam siedzi wieczorami).

    No to niech odrabia u kolegi.

    > A to są rzeczy *obowiązkowe* na *obowiązkowym* poziomie edukacji?

    No i? Pomijając, że w pewnych szkołach obowiązkowe, to nadal nie zmienia
    faktu, że nie zgadzam się, aby moje dzieci były równane w dół, bo skoro
    edukacja jest obowiązkowa, to nie można nic wymagać. Nie zgadzam się na
    to, żeby zmarnować dziecku 18 lat życia, bo obowiązkowo musi chodzić do
    równanego w dół, getcianego szkolnictwa.

    Jak ktoś bardzo chce dobrze robić strzelającym sobie w stopy, to
    ewentualnie budujcie im szkoły specjalne.

    Ja uważam, że nawet biedota totalna z problemami z zakupem butów i
    majtek jest w stanie pokombinować, jeśli tylko zechce. Można prosić
    szkołę o udostępnienie narzędzi, można prosić kolegów bogatszych, można
    szukać np. wsparcia na parafii. Wiele parafii ma już komputery, a jak
    nie sam proboszcz pomoże, to pewnie znajdzie kogoś, kto chętnie użyczy
    innym parafianom komputera, jeśli to będzie elementem pomocy biednym.

    Są też miejsca komputerowe w różnych bibliotekach, punktach unijnych.
    Już kilka lat temu na wielkiej podlaskiej wiosze korzystałem w takim
    punkcie z komputera.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 284. Data: 2011-04-06 18:15:39
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    To wyślij dzieciaka do prywatnej szkoły.

  • 285. Data: 2011-04-06 19:58:24
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 09:12:28 +0200, szerszen napisał(a):

    > ta jasne, a jak będziesz się chciał zatrudnić na dtp, to wykażesz się
    > dobrymi chęciami, a pracodawca zafunduje ci szkolenie z creative suit ;)
    > ty tak na poważnie?

    A w ktorym liceum tego ucza?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 286. Data: 2011-04-07 07:57:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    t...

    > A w ktorym liceum tego ucza?

    być może w jakiś plastycznych uczą, ale nie o tym mowa była

  • 287. Data: 2011-04-07 08:45:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.04.2011 20:15, Stokrotka pisze:
    > To wyślij dzieciaka do prywatnej szkoły.

    To oddaj pieniądze, jakie zapłaciłem za państwową

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 288. Data: 2011-04-07 17:52:23
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 7 Apr 2011 09:57:32 +0200, szerszen napisał(a):

    > być może w jakiś plastycznych uczą, ale nie o tym mowa była

    Ano wlasnie, mowa byla o Wordzie, ktorego mozna opanowac w 3 dni. To jest
    najczesciej aplikacja, ktora ulatwia robote, a nie glowne narzedzie.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 289. Data: 2011-04-07 19:03:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Apr 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No to niech odrabia u kolegi.

    Miły jesteś, nie ma co.
    Zaproponuję Ci to rozwiązanie, jak Tobie ktoś nadepnie
    na odcisk trudnym do spełnienie wymaganiem :P

    > No i?

    Co "i"?
    Gałąź dyskusji do której się wetknąłem należy do dziedziny
    w której istnieje *zobowiazanie* z mocy prawa.
    To nie to samo, co *dobrowolne* dbania o cokolwiek (włącznie
    ze swoim wykształceniem).

    > że nie zgadzam się, aby moje dzieci były równane w dół, bo skoro
    > edukacja jest obowiązkowa, to nie można nic wymagać.

    Ależ Ty możesz wymagać od swoich dzieci!
    Nikt Ci nie broni, naprawdę.
    MIMO, że chodzi do szkoły (państwowej).

    pzdr, Gotfryd

  • 290. Data: 2011-04-07 19:12:54
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > To oddaj pieniądze, jakie zapłaciłem za państwową

    Za państwową zapłaciłeś pszez podatki.
    Oczywiście, że nie oddam, bo ci się nie należą.
    Także w twoim interesie i twego dziecięcia jest by inni potrafili: pisać,
    liczyć, i stosować te umiejętności, by cię taki niedouczony nie okradł,
    także z głodu.