  • 201. Data: 2011-03-31 10:34:32
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2011-03-31, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Albo mieć subskrybcję i po prostu zaktualizować soft.
    > I co, teraz się dowiem, że admin też kosztuje?

    Nie - admin ma inne zadania.

    > Przed chwilą było, że potrzebują (edytor tekstu), a jedynie
    > w ramach "oszczędności" większość siedzi na OO.

    OO ma edytor tekstu, tak samo jak MS Office, tylko co to zmienia?
    Ja osobiście nie lubię ani oo ani msworda, bo mają tak samo idiotyczna
    filozofie, że wiedzą lepiej, czego ja chcę, ale to ogólnie inny problem.

    > Nie. To nie jest tak. Tzn. jest tak, ale jak się czyta pół
    > zdania z mojej wypowiedzi i pomija drugie pół (o wymianie).
    > Jak zajdzie konieczność wymiany tegoż między stanowiskami, to
    > owszem, tak należy. Jak nie zajdzie, to nie należy.

    No więc co z tą wymianą? Może wyjasnisz, jaki jest z tym problem, bo
    dokumety są wymieniane między stanowiskami bezproblemowo właśnie.

    > Czyli tracą na produktywności (bo choćby zapisać tego PDFa to trzeba wykonać
    > dodatkowe kroki). Inna rzecz, że nikt tego nie policzył pewnie "ile" tracą.

    no tak, wciśnięcie przycisku do zapisu w pdf-ie, zamiast przycisku save
    zajmuje dużo czasu...

    > A to mów od razu że firma z informatykami, a nie normalna.
    > To nie będzie nieporozumień. W takiej firmie, to wiadomo że
    > informatycy mogą dowolną bzdurę wrzucić szefostwu, które
    > się na tym słabiej zna.

    uhm..... Znaczy się jesli zarzad składa się z osób, projektantów
    elektroniki, programistów itp, tzn że mozna im dowolną bzdurę wrzucić...

    że tak Ciebie sparafrazuję: msfanboy detected....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 202. Data: 2011-03-31 10:39:45
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał:

    > Great!!!
    > Przepiękny wjazd, bosko mu pojechałaś :))

    Bosko, czy nie bosko, ale błędnie. Listek jest z baobabu.

    Krystian
    --
    Spadła baba z baobabu
    i potłukła sobie tabu.

  • 203. Data: 2011-03-31 10:44:06
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-31 10:17, Kamil pisze:

    > Great!!!
    > Przepiękny wjazd, bosko mu pojechałaś :))
    > tristan teraz pewnie przeżuwa wrzutę :)

    Tak?

    Voila. :)

    http://www.hodujbaobaby.republika.pl/glowna.html
    A więc nie trzeba na Magadaskar jechać. :)

    --
    spp

  • 204. Data: 2011-03-31 10:44:39
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-30, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Dział księgowy, to dział, który najtrudniej przestawić, dlatego tam się
    > kupuje ms - po to, by panie nie marudziły i nagle okazuje się że
    > wystarczaja 2-3 licencje na firmę zatrudniającą ok 100 osób, zamiast 100
    > licencji.

    To w tej firmie nie umieją sensownie wynegocjować sobie warunków zakupu
    oprogramowania w dużej ilości? Pewnie że można na każdym komputerze
    mieć inny zestaw oprogramowania, ale to spowoduje obniżenie wydajności,
    bo pracownicy będą musieli się od czasu do czasu pogłowić jak to zrobić,
    żeby u sąsiada było wyglądało tak samo.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 205. Data: 2011-03-31 10:58:44
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-31, Kamil <a...@a...com> wrote:

    > Great!!!
    > Przepiękny wjazd, bosko mu pojechałaś :))
    > tristan teraz pewnie przeżuwa wrzutę :)

    A nibyż to dlaczego? Palmiarnie, czy ogrody botaniczne nie istnieją?
    Wyginęły? Nie można zrobic zajęć praktycznych i pokazać jak wyglądają
    rośliny z różnych stref geograficznych?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 206. Data: 2011-03-31 11:07:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    [...]

  • 207. Data: 2011-03-31 11:09:44
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2011-03-31, Tomasz Kaczanowski wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I z zewnętrznym światem również? Jak ktoś sobie życzy doc?

    Do tej pory - firmy o których pisze działaja wiele lat, nikt sobie nie
    życzył. Zewnetrzne firmy dostają tylko i wyłączne pliki pdf, często
    podpisane cyfrowo.

    > Czy zdecydowałeś się opisać ten statystycznie mało istotny przypadek
    > kiedy firma tego nie potrzebuje?

    > Nie manipuluj. Nie *zamiast*, a *dodatkowo*, chyba że wszystkie dokumenty
    > macie read-only i tworzycie od nowa jak trzeba nanieść poprawki.

    Dokumenty wysyłane przez te firmy na zewnątrz sa zawsze read only.

    > Dorabiaj sobie co chcesz, używam OSX na codzień. :)
    > Adobe fanbojem też będę jak będę chciał używać Photoshopa, a nie GIMPa?

    Co innego - będę chciał, co innego mówił, że zawsze bedzie to lepsze
    rozwiązanie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 208. Data: 2011-03-31 11:34:10
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Cały czas istnieje darmowy IMB Lotus Symphony.
    Polecam.
    Ma ciut mniejsze możliwości niż OO, ale to co ma ma o niebo bardziej strawne.
    Co i tak nie riozwiąże kłopotu rozjeżdżania się dokumentów (tabele, formatowania
    itp.) zapisywanych w formatach RTF czy DOC pomiędzy
    różnymi aplikacjami.

  • 209. Data: 2011-03-31 11:37:35
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia 31 Mar 2011 11:58:44 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > A nibyż to dlaczego?

    LOL
    A myślałem że tylko doda ma niski poziom IQ :DDD
    Ale jak widać, są tacy co nie kminią kopletnie.

  • 210. Data: 2011-03-31 11:38:51
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia 31 Mar 2011 11:58:44 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > A nibyż to dlaczego?

    LOL
    A myślałem że tylko doda ma niski poziom IQ :DDD
    Ale jak widać, są tacy co nie kminią kompletnie.