  • 21. Data: 2004-10-16 12:56:13
    Temat: Re: Nalot - nielegalny program -co dalej?
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Nie wprowadzaj ludzi w błąd!
    > 278 kk to przepis o kradzieży, a nie o posiadaniu. Jego znamieniem jest
    > "uzyskanie" programu, a nie jego posiadanie. A w przepisach karnych
    > UPAiPP także nie ma przepisu penalizującego pośiadanie.

    czyli tak,
    1) przeszukuje mieszkanie, znajduje pirackie oprogramowanie
    2) pytam delikwenta: skad Pan to ma, on odmawia wyjaśnień
    3) Twoim zdaniem _nie mogę_ postawić mu zarzutu o nielegalne nabycie????

    Znaczy z nieba mu spadło (też by nabył w zasadzie),
    jedyne wyjaśnienie to, że ta płytka wzięła się nie wiadomo skąd.
    I rozumiem, że sąd uwzględni taką linię obrony?

    wot ciekawostka

    pozdrawiam

  • 22. Data: 2004-10-16 13:00:46
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 16 Oct 2004 14:51:33 +0200, stern <s...@p...net.pl> napisał:

    > możesz podac podstawę prawna, bo to dla mnie nowość

    Podstawa prawna jest taka, że brak jest przepisu zabraniającego posiadania
    piratów.

    --
    Falkenstein

  • 23. Data: 2004-10-16 13:01:41
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Podstawa prawna jest taka, że brak jest przepisu zabraniającego
    > posiadania piratów.

    zeby nie mnozyc odsylam do kolejnego posta odpowiadajacego na Twojego
    posta :)

  • 24. Data: 2004-10-16 14:14:56
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości >

    > Penalizują nabywanie, a nie posiadanie. I nie, to nie jest to samo.

    Jest coś takiego jak paserstwo nośnika. przeczytaj dokładnie.

    --
    "Nieuprzejmości wybaczaj... uprzejmie odpłacając"
    Sonn: GG 9257880

  • 25. Data: 2004-10-16 15:47:00
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 16 Oct 2004 16:14:56 +0200, Sonn
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Jest coś takiego jak paserstwo nośnika. przeczytaj dokładnie.

    Paserstwo to nabycie, pomoc do zbycia, przyjecie lub pomoc do ukrycia, a
    nie posiadanie.

    --
    Falkenstein

  • 26. Data: 2004-10-16 18:37:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sonn wrote:

    > Jest coś takiego jak paserstwo nośnika. przeczytaj dokładnie.

    A kto nagrywa sobie programy na kradzionych płytkach, hę? ;-P

    Bo 'paserstwo nośnika' to by było np. _nabycie_ kradzionych nośników.

  • 27. Data: 2004-10-17 10:28:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > jedyne wyjaśnienie to, że ta płytka wzięła się nie wiadomo skąd.
    > I rozumiem, że sąd uwzględni taką linię obrony?

    Rodrig chyba jest sędzią (z wczesniejszych postow mozna wywnioskowac).

    P.

  • 28. Data: 2004-10-17 12:11:40
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Oct 2004 12:28:12 +0200, Przemek R.
    pl> napisał:

    > Rodrig chyba jest sędzią (z wczesniejszych postow mozna wywnioskowac).

    Kiedyś byłem sędzią... na meczu siatkówki...

    --
    Falkenstein