  • 1. Data: 2004-10-15 09:03:30
    Temat: Ciag dalszy... [bylo] Zwrot towaru do przedstawiciela handlowego
    Od: Tomasz Kałużny <t...@Q...klub.chip.pl>

    Pytalem nie tak dawno tu o problem ktory przytocze pokrotce:
    - zakupilem towar od firmy na podstawie zamowienia u przedstawiciela
    - kontakt osobisty mam tylko z przedstawicielem;
    - PH pracowal dla firmy jako osoba prowadzaca DG;
    - zgodnie z informacja uzyskana od PH moglem towar zwrocic jesli nie
    bedzie odpowiedni;
    - towar zwrocilem do PH, przyjal go, wystawil dowod odbioru;
    - firma macierzysta PH twierdzi, ze zwrocilem po terminie, jednak
    takowy nie byl okreslony przez PH a na dodatek przyjal zwrot (okazalo
    sie ze PH mial upowaznienie do przyjmowania zwrotow);
    - wierzytelnosc mojej firmy zostala przekazana do firmy windykacyjnej;
    - w tzw. 'miedzyczasie' PH przestal pracowac dla owej firmy.

    To juz bylo. Odeslalem do firmy macierzystej PH i firmy windykacyjnej
    dowod odbioru towaru, dodatkowo opisalem cala zaistniala sytuacje
    (list polecony + PO). Niestety nie wywolalo to zadnej korzystnej dla
    mnie reakcji. Wierzytelnosc jest rzekomo nadal wymagalna. I teraz
    pytanie wlasciwe od laika. Czy jesli wystawiony zostanie sadowy nakaz
    platnosci to czy sad moze nakazac zabezpieczenie naleznosci na majatku
    firmy (chodzi o kwote wlasciwa 5000 zl + odsetki + koszty) a pozniej
    dopiero moge sie odwolywac, oraz wykazywac brak zlej woli z mojej
    strony i przedstawiac zaistniale fakty? Czy jesli przegram (a kysz!)
    to dochodzenie swoich pieniedzy bedzie mozliwe tylko na drodze
    cywilnej od PH?

    Pozdrawiam i dziekuje za zainteresowanie. Tomek.

    --
    51°49'15'' N 19°18'22'' E

  • 2. Data: 2004-10-15 09:13:05
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Tomasz Kałużny napisał:

> [...]
    > strony i przedstawiac zaistniale fakty? Czy jesli przegram (a kysz!)
    > to dochodzenie swoich pieniedzy bedzie mozliwe tylko na drodze

    Doręczają ci NAKAZ ZAPŁATY (sąd) a ty wnosisz sprzeciw do tego nakazu,
    i sprawa trafia na wokandę, gdzie udowadniasz skutecznie bądź nie
    swoje raqcje ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 3. Data: 2004-10-15 10:34:39
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2004 11:13:05 +0200, Stasio Podróżnik naskrobał(a):

    > Doręczają ci NAKAZ ZAPŁATY (sąd) a ty wnosisz sprzeciw do tego nakazu,
    > i sprawa trafia na wokandę, gdzie udowadniasz skutecznie bądź nie
    > swoje raqcje ...

    a wcześniej wierzyciel może spokojnie sądownie zabezpieczyć roszczenie i
    sparaliżować działanie firmy.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-10-16 19:48:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Oct 2004, Tomasz Kałużny wrote:
    [...]
    >+ To juz bylo. Odeslalem do firmy macierzystej PH i firmy windykacyjnej
    >+ dowod odbioru towaru

    ...mam nadzieję że NIE dowód a jego KOPIĘ...

    pozdrowienia, Gotfryd