  • 1. Data: 2004-10-15 09:47:33
    Temat: Proszę o porad
    Od: "Mary" <m...@s...pl>

    Witam,
    Podczas sprawy rozwodowej zgodziłam się na wszystko co w pozwie napisał
    powód czyli już mój były mąż ponieważ chciałam mieć to jak najszybciej za
    sobą no i mięliśmy się jakoś dogadać. No ale oczywiście wyszło tak, że się
    nie dogadaliśmy, a w dodatku miesiąc po rozwodzie mojemu byłemu mężowi
    urodziło się dziecko o czym oczywiście nie wiedziałam. Chcę wnieść pozew o
    podwyższenie alimentów. I mam parę pytań. Czy mogę to zrobić teraz - czyli
    niecałe 3 mc po rozwodzie ? Czy to, że mój mąż na rozprawie zeznał, że nie
    ma więcej dzieci (oprócz córki którą ma ze mną) to było kłamstwo ? Bo upiera
    się, że nie skłamał bo jak mi powiedział: Dzidzia była w brzuchu... No i czy
    mam w ogóle jakieś szanse. Spłacam też kredyt studencki z którego żyliśmy
    razem, a nie zostało to uwzględnione na rozprawie...
    Proszę o poradę bo nie wiem czy mam jakieś szanse ...

    Pozdrawiam
    Maria