  • 1. Data: 2004-09-06 16:47:49
    Temat: Nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym
    Od: "Afro" <w...@p...fm>

    Mam taką sprawę. U mojego zanjomego wymieniali wodomierz. Wodomierz wysłali
    do ekspertyzy do jakiejś prywatnej firmy. Tam stwierdzili że wodomierz był
    namagnesowany ale nie podawali czy źle pokazywał. Wystawili mu fakture na 1500
    zł. Oczywiście nie zapłacił i się odwołał - wodomierz miał przepadniętą
    legalizację - a oni mu po prawie dwóch miesiącach odpowiedzieli że ją
    odrzucili. Ale już się tym nie interesował bo myślał, że mieli miesiąc na
    odpowiedź. No ale teraz dostał nakaz płatniczy z sądu. Nie ma tego wodomierza,
    żeby udowodnić, że był niezalegalizowany, ani nie wie co ma zrobić.
    Jeśli macie jakieś pomysły to pomóżcie...

  • 2. Data: 2004-09-06 17:04:47
    Temat: Re: Nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 6 Sep 2004 18:47:49 +0200, Afro naskrobał(a):

> [...]
    > żeby udowodnić, że był niezalegalizowany, ani nie wie co ma zrobić.
    > Jeśli macie jakieś pomysły to pomóżcie...

    wypadałoby zaskarżyć wyrok w całości (sprzeciw) i wskazać że nie uznaje
    się roszczenia.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-09-06 17:08:36
    Od: w...@p...fm

    > wypadałoby  zaskarżyć wyrok w całości (sprzeciw) i wskazać że nie uznaje
    > się roszczenia.

    No tak, ale jakie przedstawić dowody? Może udowodnić (ma daty korespondencji
    pomiędzy nim a wodociągami) ale czy oni rzeczywiście mieli miesiąc, żeby
    odpowiedzieć? No i jak udowodnić, że wodomierz był niezalegalizowany?