  • 1. Data: 2004-09-06 16:41:52
    Temat: Premia gwarancyjna a kupno lokalu
    Od: "Monika" <m...@g...com.pl>

    Witam,
    Moi rodzice posiadaja rozdzielnosc majatkowa.Mama postanowowila wykupic
    mieszkanie, notariusz sporzadzajacy akt notarialny powiedzial ze nie moze
    jedno z malzonkow kupic samodzielnie mieszkania. Wystawil akt na 50%
    udzialow dla jednego i drugiego. Tak wystawiony akt odebral im prawa do
    odbioru premii gwarancyjnej.
    Czy moze ktos z Was wie czy istnieje szansa na odzyskanie premii
    gwarancyjnej?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-06 17:38:07
    Temat: Re: Premia gwarancyjna a kupno lokalu
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Monika napisał(a) w wiadomości news:chi3nm$1h8r$1@mamut1.aster.pl:
> [...]
    > odbioru premii gwarancyjnej.
    > Czy moze ktos z Was wie czy istnieje szansa na odzyskanie premii

    Coś ten notariusz dziwny.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-09-07 13:05:02
    Od: "Monika" <m...@g...com.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    > użytkownik Monika napisał(a) w wiadomości
    >
    > Coś ten notariusz dziwny.
    >
    > --
    > JOHNSON :)

    dziwny (lagodnie mowiac) ale o tym ze dziwny dowiedzieli sie po spisaniu
    aktu...
    ale, nie o tym chcialam
    Wlasnie wrocilam od innego notariusza ktory zaproponowal aby przywrocic
    wspolnosc majatkowa z rozszerzeniem o zakup tego lokalu, czyli nastepny akt
    mowilby o tym ze mieszkanie jest ich wspolnym majatkiem a nie w udzialach po
    50%, pojechalam do naczelnika banku PKO , gdzie ani naczelnik ani Radca
    Prawny nie chcial mi udzielic wiazacej , czy moze ktos sie orientuje czy
    mogliby odmowic wyplaty premii w tym przypadku?