    From: "Afro" <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym
    Date: 6 Sep 2004 18:47:49 +0200

    Mam taką sprawę. U mojego zanjomego wymieniali wodomierz. Wodomierz wysłali
    do ekspertyzy do jakiejś prywatnej firmy. Tam stwierdzili że wodomierz był
    namagnesowany ale nie podawali czy źle pokazywał. Wystawili mu fakture na 1500
    zł. Oczywiście nie zapłacił i się odwołał - wodomierz miał przepadniętą
    legalizację - a oni mu po prawie dwóch miesiącach odpowiedzieli że ją
    odrzucili. Ale już się tym nie interesował bo myślał, że mieli miesiąc na
    odpowiedź. No ale teraz dostał nakaz płatniczy z sądu. Nie ma tego wodomierza,
    żeby udowodnić, że był niezalegalizowany, ani nie wie co ma zrobić.
    Jeśli macie jakieś pomysły to pomóżcie...