  • 11. Data: 2018-05-07 12:29:05
    Temat: Re: Nakaz zaplaty 'w plecy' pod zly adres.
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Nie chodzi o zmiany, podaj przepis wg którego sąd (nieelektryczny, bo tam zdaje się
    jednak jakaś zmiana była) sam z siebie sprawdzi, czy adres pozwanego wskazany przez
    powoda sądowi w pozwie i pod który sąd pozwanemu wysyła pierwsze pisma procesowe i
    ślepo wierzy w "doręczenie zastępcze" nie jest od czapy.

    -----

  • 12. Data: 2018-05-07 20:50:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-07 o 12:29, ń pisze:
> [...]
    powoda sądowi w pozwie i pod który sąd pozwanemu wysyła pierwsze pisma procesowe i
    ślepo wierzy w "doręczenie zastępcze" nie jest od czapy.

    Nie ma nowego przepisu. Jest instancja odwoławcza, jak sąd źle zadziała.
    Po prostu dano sędziemu narzędzia (podawanie pesel i dostęp do bazy
    meldunkowej).

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2018-05-08 07:33:51
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Dzięki Tobie od rana mam zajady ze śmiechu :-)))

    -----

  • 14. Data: 2018-05-08 10:05:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-08 o 07:33, ń pisze:
    > Dzięki Tobie od rana mam zajady ze śmiechu :-)))
    >

    > -----

    A ja często miewam dzięki tobie, nic tak nie śmieszy, jak czyjaś głupota :)

    --
    Liwiusz