  • 11. Data: 2008-03-19 06:59:32
    Temat: Re: Nagrywanie z TV na plyty?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 19 marzec 2008 01:24
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <frpm9e$qh0$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tak czy inaczej, niezależnie od interpretacji, jeżeli
    > rozprowadzasz/sprowadzasz tylko w gronie kumpli, to jesteś kryty.

    No właśnie nie. Było niedawno. Literalna interpretacja wcale na to nie
    zezwala :D

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 12. Data: 2008-03-19 16:27:46
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Kamikazee <n...@n...pl.invalid> writes:

    > Autorowi wątku chodziło chyba raczej o to czy może pobierać
    > a później nagrać sobie na płytę filmy/programy zgrane z telewizji
    > i udostępnione w sieciach p2p.

    Takie BBC podobno udostępnia część swoich materiałów na licencjach CC.

  • 13. Data: 2008-03-28 00:46:03
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tristan wrote:

> [...]
    > wasz znak: <frpm9e$qh0$1@inews.gazeta.pl>):

    > No właśnie nie. Było niedawno. Literalna interpretacja wcale na to nie

    Podaj jakiegoś urla/msgid, bo musiało mi umknąć. Mi tam literalna
    interpretacja zezwala :)

    p. m.

  • 14. Data: 2008-03-28 02:11:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 28.03.2008 mvoicem <m...@g...com> napisał/a:

    > Podaj jakiegoś urla/msgid, bo musiało mi umknąć. Mi tam literalna
    > interpretacja zezwala :)

    Literalna interpretacja mówi o korzystaniu z pojedyńczych egzemplarzy.
    Dość trudno nazwać nagranie czegoś z TV korzystaniem z egzemplarza :)

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2008-03-28 13:40:44
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Literalna interpretacja mówi o korzystaniu z pojedyńczych egzemplarzy.
    > Dość trudno nazwać nagranie czegoś z TV korzystaniem z egzemplarza :)

    hm... a podatek w wysokości 3%wartości pobierany od wszystkich nośników
    danych, oraz urządzeń nagrywajaco kopiujących to niby za co jest płacony?
    chyba za potencjalną możliwość kopiowania na własny użytek, zgadza się?

  • 16. Data: 2008-03-28 23:18:33
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Marcin Debowski wrote:

    > Literalna interpretacja mówi o korzystaniu z pojedyńczych egzemplarzy.
    > Dość trudno nazwać nagranie czegoś z TV korzystaniem z egzemplarza :)

    No ale czymże jest film nagrany na TV jak nie egzemplarzem?

    p. m.

  • 17. Data: 2008-03-29 00:06:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    > No ale czymże jest film nagrany na TV jak nie egzemplarzem?

    Jeden krok wcześniej: czynność nagrywania z tv.

    --
    Marcin