  • 1. Data: 2008-03-18 15:59:21
    Temat: Urlop macierzyński
    Od: "Marta" <_...@g...pl>

    Witam,
    w grudniu zostałam mamą i obecnie przebywam w domu na przepisowym 16
    tygodniowym urlopie pobierając zasiłek macierzyński. Czy mogę w tej chwili
    podjąć pracę na drugim etacie w innej firmie nie tracąc świadczeń, z których
    teraz korzystam?
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 2. Data: 2008-03-18 20:16:17
    Temat: Re: Urlop macierzyński
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:froovc$m04$1@atlantis.news.neostrada.pl Marta
    <_...@g...pl> pisze:

> [...]
    > tygodniowym urlopie pobierając zasiłek macierzyński. Czy mogę w tej
    > chwili podjąć pracę na drugim etacie w innej firmie nie tracąc
    http://www.poradaprawna.pl/index_pytania.php?co=pozy
    cja&id=26579

    --
    Jotte