  • 1. Data: 2008-03-18 12:52:57
    Temat: Jak to jest?
    Od: "Wawrzek" <j...@t...net.pl>

    Padłem ofiarą oszustwa inernetowego.Zgłosiłem to na Policji w swoim
    mieście.Policjant zajmujacy sie moim zgłoszeniem poinformował mnie,ze gość
    ,który mnie oszukał, jest notowany, za podobne wielokrotne
    oszustwa.Powiedział mi,ze szansa odzyskania pieniędzy jest minimalna,bo jest
    to facet na "garnuszku " rodziców.Nie rozumię naszego prawa.Przestępstwo to
    jest scigane z urzędu.Dlaczego gość,którego adres jest znany, nie zostanie
    zatrzymany i skazany?Co do diabła jest z ta nasza "sprawiedliwością"?

  • 2. Data: 2008-03-18 13:04:54
    Temat: Re: Jak to jest?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wawrzek" <j...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    Skazany zostanie, tylko, że od tego Tobie pieniędzy nie przybędzie - to
    miał na myśli policjant.

  • 3. Data: 2008-03-18 14:46:17
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 18 Mar 2008 13:52:57 +0100, Wawrzek napisał(a):

    > zatrzymany i skazany?Co do diabła jest z ta nasza "sprawiedliwością"?

    Sprawiedliwość będzie spokojnie tylko nie zrozumiałeś policjanta.
    Jemu chodziło o to, że o odzyskaniu pieniędzy możesz niestety zapomnieć.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.

  • 4. Data: 2008-03-18 18:35:13
    Od: "agusiadz" <a...@o...pl>

    Mialam podobna sytuacje,ale wyrok zostal wydany w zawiasach pod warunkiem
    naprawienia szkody. Jak przestepca to zrobi mnie nie obchodzilo, a szkode
    ciagu roku od wydania wyroku naprawil.

  • 5. Data: 2008-03-19 07:10:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wawrzek" <j...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > Powiedział mi,ze szansa odzyskania pieniędzy jest minimalna,bo jest
    > to facet na "garnuszku " rodziców.Nie rozumię naszego prawa.

    bo tu nie ma co "rozumic", policant wyrazil sie jasno, kasy ta wiedza ci nie
    zwroci, gosc beknie i to wszystko, co najwyzej mozesz mu zalozyc sprawe cywilna
    o zwrot kasy, po otrzymaniu wyroku mozesz sie zglosic do komornika, jednak
    dopoki gnojek nie zacznie oficjalnie zarabiac, i tak jej nie odzyskasz

    reasumujac, jak to byly male pieniadze to daj sobie spokoj

  • 6. Data: 2008-03-20 05:17:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > sprawe cywilna o zwrot kasy, po otrzymaniu wyroku mozesz sie zglosic do
    > komornika, jednak dopoki gnojek nie zacznie oficjalnie zarabiac, i tak
    > jej nie odzyskasz

    Póki nie zacznie oficjalnie zarabiać LUB nie nabędzie oficjalnie
    jakiegoś majątku, który można będzie zająć.

    No, można jeszcze liczyć na to, że zginie w jakimś, hem-hem,
    nieszczęśliwym wypadku, a spadkobiercy nie pomyślą w terminie o
    odrzuceniu spadku ;)