eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów telefonicznych › Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eterna
    l-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED
    !not-for-mail
    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Date: Sun, 4 Aug 2013 12:05:36 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 13
    Message-ID: <ktlc5j$ce2$1@dont-email.me>
    References: <51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl>
    <51fcc3f3$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 4 Aug 2013 10:58:59 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="01960304662b9187c9093181b61fa2ce";
    logging-data="12738";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/R3tLPbewZb5PV7JOyaP0F"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    Cancel-Lock: sha1:KiOG1Zyia0rQYnFNjL5E60GQNhQ=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:725608
    [ ukryj nagłówki ]

    "BartekK" <s...@d...org> wrote in message
    news:ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl...
    >> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
    >> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
    >> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
    >> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
    > Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
    > konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo często
    > (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
    > rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.

    dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1