  • 1. Data: 2004-09-21 15:37:20
    Temat: Nagrywanie rozmów
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(nospam).onet.pl>

    Czy nagrywanie rozmów trelefonicznych telefonicznych jest legalne? Dzwoni do
    mnie co 2 tygodnie albo i częściej Wydawnictwo ... i próbuje mi wcisnąć na
    30 dniowy test jakiś poradnik, i w pewnym momencie mówi mi że rozmowa jest
    nagrywana, mnie sie to ni podaba, a jakie ma podstawy prawne?

    --
    Pozdrawiam,
    Andrew

  • 2. Data: 2004-09-21 16:20:40
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    jest
    > nagrywana, mnie sie to ni podaba, a jakie ma podstawy prawne?

    jezeli to nie podsluch to mozesz. Nie moglbys cz\yichs rozmow nagrywac.

    P.

  • 3. Data: 2004-09-22 07:49:05
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

> [...]
    > 30 dniowy test jakiś poradnik, i w pewnym momencie mówi mi że rozmowa jest
    > nagrywana, mnie sie to ni podaba, a jakie ma podstawy prawne?

    Jeżeli Ciebie informują o tym , to jeżeli sobie nie życzysz to możesz się
    rozłączyć. Nie mają prawa użyć nic z nagrania do chwili jak byłeś o tym
    poinformowanym.

    pozdr axell

  • 4. Data: 2004-09-22 08:24:21
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Jeżeli Ciebie informują o tym , to jeżeli sobie nie życzysz to możesz się
    > rozłączyć. Nie mają prawa użyć nic z nagrania do chwili jak byłeś o tym
    > poinformowanym.

    Bzdura. Mogą i nie muszą Cię informować. To ich grzeczny gest, że Cię
    informują.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 5. Data: 2004-09-22 11:52:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bzdura. Mogą i nie muszą Cię informować. To ich grzeczny gest, że Cię
    > informują.

    pewnie konto w mBanku ma :)

    P.

  • 6. Data: 2004-09-26 13:58:22
    Od: "F" <f...@z...tech.us.edu.pl>

    Użytkownik "Andrew" <anbereda@poczta.(nospam).onet.pl> napisał w wiadomości
    i próbuje mi wcisnąć na
    > 30 dniowy test jakiś poradnik, i w pewnym momencie mówi mi że rozmowa jest
    > nagrywana, mnie sie to ni podaba, a jakie ma podstawy prawne?

    Ciut nie na temat, ale jak nie zyczysz sobie, by do Ciebie dzwonili i Ci
    wciskali poradniki, to napisz im emaila, ze nie zyczysz sobie przetwarzania
    przez nich Twoich danych osobowych. Nie beda mieli wyjscia i beda musieli
    Cie wykasowac z ich bazy danych. W przeciwnym wypadku interweniuj u GIODO.

    F.

  • 7. Data: 2004-09-27 09:31:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Sep 2004, F wrote:
    [...]
    >+ wciskali poradniki, to napisz im emaila, ze nie zyczysz sobie przetwarzania
    >+ przez nich Twoich danych osobowych. Nie beda mieli wyjscia i beda musieli
    >+ Cie wykasowac z ich bazy danych.

    Sprzeciw w KwestiiFormalnej :) !
    Bardzo głupi pomysł z "wykasowaniem z bazy".

    Wręcz przeciwnie - minimalny zestaw danych będą *musieli sobie
    zostawić* - po to żeby wiedzieć że nie wolno im przetwarzać
    jego danych jeśli przypadkiem je "na nowo" dostaną (przecież
    mogą od kogoś kupić "inny" zbiór). Zdaje się że określono iż
    dopuszczalne jest imię+nazwisko+adres albo PESEL. Dokładniej
    to w ustawie art. 32.3 ! :)
    Dane muszą oczywiście sobie "leżeć nieprzetwarzane" :) z oznaczeniem
    że dotyczą osoby której "nie wolno ruszać".

    >+ W przeciwnym wypadku interweniuj u GIODO.

    No, jakby no wykasowali i za jakiś czas posłali znów śmieci (przecież
    NIE WIEDZIELIBY że go wykasowali :)) to dopiero byłby cyrk :)

    pozdrowienia, Gotfryd