  • 1. Data: 2004-09-21 14:10:28
    Temat: Zaświadczenie o dochodach
    Od: "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl>

    Jak wylicza się dochody pracownika w celu wpisania do zaświadczenia np. do
    banku albo do sprzedaży ratalnej. Czy są one równe z tym co dostaje się na
    rękę (oczywiście bez ew. rodzinnego). Nie mam żadnych kredytów ani
    zobowiązań tak więc zakład nic mi nie potrąca.

    --

    Tomasz Gębala
    =============================

    ... zagłosuj na nią klikając w banner rankingowy

  • 2. Data: 2004-09-21 14:42:26
    Temat: Re: Zaświadczenie o dochodach
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 21 Sep 2004 16:10:28 +0200, Tomasz Gębala naskrobał(a):

> [...]
    > rękę (oczywiście bez ew. rodzinnego). Nie mam żadnych kredytów ani
    > zobowiązań tak więc zakład nic mi nie potrąca.

    to wylicza pracodawca wiec sie tym nie przejmuj

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-09-21 17:11:19
    Temat: Re: Za?wiadczenie o dochodach
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 21 Sep 2004 16:10:28 +0200, "Tomasz Gębala"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Jak wylicza się dochody pracownika w celu wpisania do zaświadczenia np. do
    >banku albo do sprzedaży ratalnej. Czy są one równe z tym co dostaje się na
    >rękę (oczywiście bez ew. rodzinnego).
    To zalezy o jakie dochody chodzi bankowi w zaswiadczeniu.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?