  • 1. Data: 2004-09-21 15:07:54
    Temat: alimenty - odwolanie i kwestia wyrownania
    Od: Paweł S. Piotrowski <p...@o...pl>

    Witam serdecznie grupe!

    Mam pewien dylemat - moj ojciec placi(l) na rzecz mojej mlodszej
    siostry alimenty w wysokosci 700 pln. Niedawno zakonczyla sie
    (nareszcie!) sprawa o podwyzszenie alimentow - ciagnelo sie od listopada
    2003. Sad uznal za zasadne podwyzszenie alimentow na rzecz siostry do
    1000pln - jednak poniewaz mama wnosila o wiecej (jako pelnomocnik
    maloletniej) bedzie sie odwolywac od tego wyroku. Sad nadal wyrokowi
    rygor natychmiastowej wykonywalnosci.
    Jak wiec sie ma ta sprawa - czy pomimo odwolania sie ojciec bedzie musial
    placic teraz te 1000pln oraz wplacic na jej rzecz wyrownanie (11/2003 -
    09/2004 daje 10x300 pln = 3000 pln co jest suma znaczna) czy
    odwolanie sie = zupelne wstrzymanie wykonania wyroku i trzeba bedzie
    czekac na decyzje sadu ?

    Pawel S. Piotrowski

  • 2. Data: 2004-09-21 15:54:15
    Temat: Re: alimenty - odwolanie i kwestia wyrownania
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Paweł S. Piotrowski napisał(a) w wiadomości

    Art. 333 par. 1 pkt. 1 kpc.
    Egzekowować.

    --
    JOHNSON :)