  • 11. Data: 2003-11-02 20:56:32
    Temat: Re: Nagranie obelg - gdzie zgłosić?
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Jak do mnie ktoś dzwoni, to nie muszę go o
    > niczym uprzedzać i spokojnie mogę go nagrywać

    jak niby nagrasz rozmowe na dyktafon w tym samym telefonie? :P

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2003-11-02 20:59:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    scream rzecze:
    > sprawdz w kodeksie zanim cos powiesz

    Ty chyba jednak jesteś trollem..
    Już dawno sobie sprawdziłem w kodeksie, jak twierdzisz coś innego to nie pierdol
    tylko zarzuć KONKRETNYM paragrafem

    i z innego listu:

    > jak niby nagrasz rozmowe na dyktafon w tym samym telefonie? :P

    Normalnie. Wciskam przycisk i mi nagrywa rozmowę.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 13. Data: 2003-11-02 21:29:21
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Arek napisał:
    > Ty chyba jednak jesteś trollem..

    koniec dyskusji
    racja jest po środku, w jednym wypadku mozna nagrywac rozmowe, w innym
    nie mozna

  • 14. Data: 2003-11-03 09:08:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Są aparaty mające taką możliwość. Zresztą nie jestem biegły w budowie
    telefonów. Położę dyktafon koło telefonu głośnomówiącego albo podłączę go
    kabelkami. To kwestia techniczna a nie prawna.

  • 15. Data: 2003-11-03 09:22:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Już dawno sobie sprawdziłem w kodeksie, jak twierdzisz coś innego to nie
    pierdol

    Znowu popaprańcu wnosisz chamstwo na grupę? Miałeś się przecież leczyć?

    Leszek

  • 16. Data: 2003-11-04 10:36:22
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 3 Nov 2003 10:22:27 +0100, Leszek napisał/napisała:
    > Znowu popaprańcu wnosisz chamstwo na grupę? Miałeś się przecież leczyć?

    Bruzdy w genach daja o sobie znac :D hyhy

    --
    *it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
    GG: 70701

  • 17. Data: 2003-11-04 17:33:34
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) scream w wiadomości <bo3r19$lrm$1@news.onet.pl>
    powiedział(a):

    > sprawdz w kodeksie zanim cos powiesz

    Niestety, tym razem (przyznaję to ze smutkiem) Buzdygan ma rację.
    Takiego przepisu nie znajdziesz, bo go nie ma - musiałby być przepis
    _zakazujący_ nagrywania i ew. publikacji, ale nie dający Ci do tego
    prawo. Podobnie jak z publikacją korespondencji do Ciebie kierowanej -
    nie musisz nikogo pytać o zgodę.
    A nawet jeśli byłoby inaczej - stan wyższej konieczności, nieprawdaż?

    --
    Olgierd
    listel: cpt.hook [at] wp.pl

  • 18. Data: 2003-11-04 17:34:04
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Leszek w wiadomości <bo56of$ct2$1@topaz.icpnet.pl>
    powiedział(a):

    > Znowu popaprańcu wnosisz chamstwo na grupę? Miałeś się przecież leczyć?

    A ma już to orzeczone? ;-)

    --
    Olgierd
    Zanim zadasz kolejne głupie pytanie, kliknij http://jestem-leniem.tk