  • 1. Data: 2003-11-02 10:41:58
    Temat: Sprawa przeciwko ZUS a koszty
    Od: "eSWu" <w...@W...onet.pl>

    Chcę wytoczyć sprawę przeciwko ZUS, ale obawiam się, że w przypadku jej
    przegrania będę musiał pokryć koszty spary. Jak to jest ?

    Będę wdzięczny za pomoc.

    Pozdrawiam,
    eSWu

  • 2. Data: 2003-11-02 10:56:20
    Temat: Re: Sprawa przeciwko ZUS a koszty
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "eSWu" <w...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2d32.00000045.3fa4df75@newsgate.onet.pl

    > Chcę wytoczyć sprawę przeciwko ZUS, ale obawiam się, że w przypadku jej
    > przegrania będę musiał pokryć koszty spary. Jak to jest ?

    Jeżeli przed Sądem Pracy to nie ponosisz
    żadnych kosztów.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Ulubionym zajęciem Polaków jest walka z przeważajšcymi siłami wroga."