  • 1. Data: 2003-11-02 13:16:15
    Temat: Nagranie obelg - gdzie zgłosić?
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Jaka jest procedura w przypadku nagranych na dyktafon w komórce obelg. Jak
    wyciągnąć prawne konsekwencje wobec osoby obrażającej?
    Czy mam z tym iść na policję?

    pozdr

    cherokee

  • 2. Data: 2003-11-02 14:03:36
    Temat: Re: Nagranie obelg - gdzie zgłosić?
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sun, 2 Nov 2003 14:16:15 +0100, Cherokee gd napisał/napisała:
    > Jaka jest procedura w przypadku nagranych na dyktafon w komórce obelg. Jak
    > wyciągnąć prawne konsekwencje wobec osoby obrażającej?
    > Czy mam z tym iść na policję?

    IMHO predzej tam dostaniesz rzetelna odpowiedz :D

    Ps. Nie ublizajac nikonmyu z grupy :D)

    --
    *it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
    GG: 70701

  • 3. Data: 2003-11-02 14:06:17
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..
    > IMHO predzej tam dostaniesz rzetelna odpowiedz :D
    >
    > Ps. Nie ublizajac nikonmyu z grupy :D)

    :)

    ok

    pozdr

    cherokee

  • 4. Data: 2003-11-02 14:48:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli to jedynie obelgi, a nie groźby karalne, to w sumie nie masz po co
    iść na Policję. Ewentualnie mógłbyś w drodze procesu cywilnego żądać
    naprawienia szkód moralnych, ale skoro ktoś do Ciebie zadzwonił i Ci
    naubliżał, to raczej trudno jest dopatrzyć się takich szkód. W znanych mi
    przypadkach takie sprawy kończyły się sukcesem, jeśli obelgi były
    wygłaszane mniej lub bardziej publicznie. A tu w sumie poza Tobą i nim
    pewnie tego nikt nie słyszał. Ja bym po prostu dał sobie spokój. Bozia ma
    różnych lokatorów.

  • 5. Data: 2003-11-02 14:56:48
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Cherokee gd napisał:
    > Jaka jest procedura w przypadku nagranych na dyktafon w komórce obelg. Jak
    > wyciągnąć prawne konsekwencje wobec osoby obrażającej?
    > Czy mam z tym iść na policję?

    nie można nagrywać rozmów bez wiedzy i zgody nagrywanej osoby
    jeśli to zrobiłes, to Ty mozesz miec klopoty

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2003-11-02 15:00:32
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    > nie można nagrywać rozmów bez wiedzy i zgody nagrywanej osoby
    > jeśli to zrobiłes, to Ty mozesz miec klopoty

    W nagraniu wyraźnie słychac ostrzeżenie: "wszystko się nagrywa"

    pozdr

    cherokee.

  • 7. Data: 2003-11-02 15:10:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    scream rzecze:
    > nie można nagrywać rozmów bez wiedzy i zgody nagrywanej osoby
    > jeśli to zrobiłes, to Ty mozesz miec klopoty

    Bredzisz okrutnie.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 8. Data: 2003-11-02 15:12:28
    Od: Arek <a...@e...net>

    Cherokee gd rzecze:
    > W nagraniu wyraźnie słychac ostrzeżenie: "wszystko się nagrywa"

    Nie jest to konieczne. Karalny jest podsłuch, a nie rejestrowanie własnych
    rozmów. To możesz robić ile dusza zapragnie i nie musisz nikogo o tym informować.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 9. Data: 2003-11-02 19:31:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > nie można nagrywać rozmów bez wiedzy i zgody nagrywanej osoby
    > jeśli to zrobiłes, to Ty mozesz miec klopoty

    Już tyle razy było wałkowane na grupie, a Ty dalej siejesz niewiedzę. Na
    nagranie cudzych rozmów trzeba mieć zgodę tych osób albo w wypadkach
    przewidzianych ustawą sądu. Jak do mnie ktoś dzwoni, to nie muszę go o
    niczym uprzedzać i spokojnie mogę go nagrywać. Przestępstwo mógłbym
    ewentualnie popełnić jakoś to publikując, ale na pewno go nie popełnię,
    jeśli posłuży to za dowód w sądzie. Jeśli jesteś przeciwnego zdania, to
    podaj mi podstawę prawną obowiązku uzyskania zezwolenia.

  • 10. Data: 2003-11-02 20:55:31
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Arek napisał:
    > Bredzisz okrutnie.