  • 41. Data: 2006-06-17 15:41:47
    Temat: Re: Nadawanie z małą mocą na 446 MHz
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Zapłaci, bo zarzut dostanie nie za nadawanie, tylko za usiłowanie
    > spowodowania katastrofy przykładowo. Posiadanie siekiery też nie

    Tylko to usiłowanie trzeba udowodnić.

  • 42. Data: 2006-06-17 15:43:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    s...@m...com wrote:

    > Namierzanie satelitarne - dokładność jak w GPS.

    ROTFL

    Ja wiem, że GPRS i GPS brzmią podobnie, ale jednak to nie to samo ;->

    Pomijam taki detal, że wykorzystujący satelity system GPS to system
    jednokierunkowy - odbiornik wylicza położenie na podstawie sygnałów z
    satelity. A satelity sieci GPS nic "w zamian" od odbiornika nie otrzymują.

  • 43. Data: 2006-06-17 15:44:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Jak się ukryć wie niewielka garstka - głownie tych, co wiedzą jak
    > łapać. Faktycznie przestrzegając kilku reguł może się udać, jeśli się
    > nie ma pecha. Tacy ludzie jednak nie bawią się w psocenie na budowach,
    > tylko wysadzanie pociągów przykładowo.

    Może akurat miał wakacje ;->

    (pamiętasz Kadrylla i Nieszczególnego na wakacyjnej "robocie"? ;)

  • 44. Data: 2006-06-17 15:58:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    KrzysiekPP [###jimi@_FALSE_.ceti.pl.###] napisał:
    > Kupowac nowiutkie zestawy prepaid i wyrzucac telefon wraz z SIMMem
    po
    > kazdorazowym uzyciu :)

    Mało. Ma jeszcze kilka słabych miejsc :-) Tak robili goście w
    Hiszpanii. Ile dni zajęło aresztowanie?

  • 45. Data: 2006-06-17 16:00:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    s...@m...com [###s...@m...com.###] napisał:
    > Nie muszą to być polskie satelity.

    Ile czasu zajmie nawiazanie współpracy z państwem dysponującym
    satelitą, uzgodnienia między stosownymi resortami, uzyskanie
    odpowiednich zezwoleń i wreszcie przepływ informacji? Tak ze dwa lata.

    > Skąd facet miałby wiedzieć kiedy i że jest namierzany?

    I z tego powodu, ze nie bedzie wiedział, to będzie tam stał te dwa
    lata?

  • 46. Data: 2006-06-17 16:01:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    s...@m...com [###s...@m...com.###] napisał:

    > Kto mu odowodni jakiekolwiek zamiary? bez przesady walkie-talkie to
    nie
    > siekiera :>

    Zamiar ewentualny? Spokojnie można dowieść. Wszak conajmniej się
    godził, że może to spaść komuś na głowę.

  • 47. Data: 2006-06-17 18:09:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    s...@m...com wrote:

    > Nie muszą to być polskie satelity.
    > Skąd facet miałby wiedzieć kiedy i że jest namierzany?

    Ja mam raczej pytanie: jak miałby być namierzany.

    Satelita magiczną kulą nie jest - nawet najlepszego satelitę
    szpiegowskiego trzeba najpierw wycelowac ;->

  • 48. Data: 2006-06-17 18:10:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Mało. Ma jeszcze kilka słabych miejsc :-) Tak robili goście w
    > Hiszpanii. Ile dni zajęło aresztowanie?

    Bo w sklepach były kamery, bo ktoś zakapował, ktoś sypnął.

    W sumie do takich rzeczy to jak z samochodami - najlepsze są odszykowane
    kradzione ;->

  • 49. Data: 2006-06-17 18:14:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Zamiar ewentualny? Spokojnie można dowieść. Wszak conajmniej się
    > godził, że może to spaść komuś na głowę.

    Ale najpierw musiałbyś jakoś udowodnić, że faktycznie tym, co mówił do
    radia, planował przeszkadzać komuś w pracy (wtedy go można choćby od
    razu z 107KW ukarać) - a żeby w tej kwestii się wiążąco wpowiedzieć,
    trzba by przykładowego nagrania posłuchać.

    Zawsze mógł zupełnie nie złośliwie dyrygować kimś innym - np.
    wieszającym flagę albo inny plakat w oknie...

  • 50. Data: 2006-06-17 18:16:55
    Od: Tomasz Klatka <t...@g...com>

    test napisał(a):

    > A co to było ? Cena była podobna do CB (200 zł), podczas gdy pytałem o

    Pewnie radiotelefon na pasmo amatorskie/profesjonalne. Pasmo CB to 27
    MHz, pasmo policyjne to okolice 170 MHz. Ale powoli robi sie OT, takze
    nie ma sensu dywagowac nad tym, co to bylo.

    > Krótkofalówkę zresztą też chciał mi sprzedać bez tego żebym mu musiał
    > pokazywać licencję krótkofalarską.

    Jak juz kolega zauwazyl, radiotelefon to nie bron.

    --
    | [Vy 73 SQ8MAO] |_) Pozdrawiam, Tomasz Klatka Rz-ow
    __| __ \ __| _` | _` | | _ \ Baza: President Jackson + 1/2 L
    ( | | | ( | ( | | ( | Mobil: Alan 27 Gold + Sirio 1,3