  • 11. Data: 2003-10-28 12:37:24
    Temat: Re: NOM - problem z rachunkiem (troche dlugie)
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Tue, 21 Oct 2003 17:09:11 +0200, Kossut wrote:
    [ciach]

    > Reklamy? Gdzie? Ja nie mialem przez dwa lata telewizora ani radia, a o
    > darmowych miedzymiastowych dowiedzialem się z rozmowy ludzi w sklepie.
    > Zadzwoniłem więc kilka razy przez to "ustrojstowo", a kiedy się okazało że po
    > miesiącu ani śladu na rachunku - zacząłem dzwonić regularnie. W sumie, gdyby
    > zamiast faktury przysłali propozycję podpisania umowy i rozpoczęcia naliczania,
    > to byłoby w porządku. Zwyczajnie - promocja się skończyła, i mamy klienta.

    albo ściemniasz, albo naiwny jesteś. rozumiem że gazet też nie czytałeś a
    internet założyli ci dopiero po tych 2 latach?.

    maHo

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl gg://1612670
    jabber://m...@j...org jabber://m...@j...org icq://136281200

  • 12. Data: 2003-11-03 20:44:25
    Od: "Hellraiser" <e...@W...onet.pl>

> [...]
    > Jezeli
    >
    > Boże... Człowieku - ile Ty masz lat? Dzwoniłeś czy nie?

    > moj
    >
    > Wiesz co jest idiotyczne?

    > zadnej
    > >
    > Wiesz kto jest byle kto?

    > A dla mnie bulwersujące jest to, że ludziom wydaje się, że im się wszystko
    > należy i sami nie musza nic w zamian dać. Chciałeś rozmawiać- to teraz masz
    > zapłacić. Co Cie tak bulwersuje w tym, że należy ponosić koszty swoich
    > zachcianek? Czy jak mi się zachce cośtam, to mam sobie wziąć a potem
    > powiedzieć,że nie było umowy więc wynocha?

    Tak jest! Przyp...dolić biednym ludziom rachunki na setki lub tysiące złotych z
    nienacka po takim czasie! Najlepiej po paru latach wodzenia za nos i
    przyzwyczajania klientów do siebie za pomocą rozpuszczania plotek o tymczasowo
    darmowych usługach.
    1. Jak się ma burdel, to się nie powinno brać za tak poważne rzeczy jak
    telefonia.
    2. A jak się jest głąbem i robi się coś bez znajomości prawa, a potem przegrywa
    procesy z Telekomunikacją, to nie należy się wyżywać na ludziach, którym się
    nie wystawiało rachunków tak długo, że stracili rachubę i nie mieli możliwości
    nawet kontrolować ilości prowadzonych rozmów.
    3. A Ty ćwoku pracujesz w NOMie i widać to po chamstwie, jakie sączy się z twej
    wirtualnej, pryszczatej gęby.

    > Nie ma za co.

    > ograniczony
    > >
    > Dam Ci DW. Taki jestem miły.

    Wypchaj się pedrylu zgniły.

    > Tak na marginesie- NOM został udupiony przez nasze kochane państwo, które
    > chroni TPSA jak może, bo obiecało żabojadom. Ale to, że ludzie maja ochotę
    > nacinać kogoś, kto próbował troche konkurencji wprowadzić i autentycznie
    > zaoferował im tańsze połączenia, to już się w pale nie mieści. W ten sposób
    > do końca świata będziemy narzekac na TPSA.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > Depi.

    Widziałem twoje ogłoszenie towarzyskie "Wydepilowany - tel.: 0-1044-xxx-xx-xx"