  • 1. Data: 2003-10-19 21:16:44
    Temat: jak to zrobic
    Od: "Kurek J" <n...@p...com>

    Podczas sprawy spadkowej jeden z uczestnikow w pismach do sadu obraza tak
    sad jak i innych uczestnikow, zarzuca w tych pismach zaistnienie w
    przeszlosci czynow (wykroczen) ktore nie mialy miejsca.
    Sad nie karze go w zaden sposob za tresc tych pism.
    W jaki sposob zasugerowac, zazadac od sadu, aby ten te osobe ukaral grzywna,
    moze da sie jakos uzyskac odszkodowanie za obrazanie mnie w nich?

  • 2. Data: 2003-10-19 23:47:53
    Temat: Re: jak to zrobic
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

> [...]
    > Sad nie karze go w zaden sposob za tresc tych pism.
    > W jaki sposob zasugerowac, zazadac od sadu, aby ten te osobe ukaral

    Jak sad poczuje sie urazony to sam ukarze uczestnika.

    > moze da sie jakos uzyskac odszkodowanie za obrazanie mnie w nich?

    Sposob na zycie???:)

    Dan

  • 3. Data: 2003-10-20 06:29:10
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "lablador" <l...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:bmv7r8$n6t$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Sposob na zycie???:)

    Może tylko "typowy pieniacz" ?. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kupię kradziony radioodtwarzacz - tel. grzecznościowy 997."

  • 4. Data: 2003-10-20 09:10:30
    Od: "Kurek J" <n...@p...com>

    "lablador"
    > Jak sad poczuje sie urazony to sam ukarze uczestnika.

    Sad uwaza te osobe chyba za przyglupa i z poblazaniem patrzy na to co
    wypisuje. Jak zasugerowac Sadowi, aby rozpatrzyl bardziej obiektywniej jego
    teksty? Ze nie mam zamiaru czytac obraz pod moim adresem?

    Zlozyc zwykly wniosek do Sadu o ukaranie tej osoby grzywna? W oparciu o
    jaki przepis?

    Po jakim czasie ulega przedawnienie obowiazku do wyplacenia zachowku?