  • 1. Data: 2003-10-19 21:43:10
    Temat: Rozwiazanie umowy - wazne... da sie ?
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    Jest sobie ISP, ktorego jakosc uslug mnie nie zadowala... ma w umowie
    miesiac czasu wypowiedzienia... zalezy mi, zeby zerwac umowe tak, zeby
    juz od listopada nie przychdzily rachunki... Kolega radzil mi rozwiazac
    to w sposob: prowider nie wywiazal sie z warunkow umowy wiec umowa jest
    rozwiazana z jego winy w trybie natychmiastowym.... czy da rade tak
    zrobic ? Jest np. w regulaminie sieci, ze bedzie udostepniona strona z
    informacjami o dzialaniu sieci, przerwach etc... od 2 lat strony takiej
    nie ma... znalazl bym cos jeszcze zapewne tylko nie mam pod reka
    regulaminu... Czy da rade na tej podstawie zerwac umowe z miejsca bez
    czekania tych 30-tu dni ?

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 2. Data: 2003-10-20 12:19:43
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy - wazne... da sie ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A co na ten temat mówi właśnie ów regulamin? Jeśli tam nie ma nic o
    zrywaniu umowy, to pozostaje Ci go wezwać do "poprawy" i po bezskutecznym
    upływie terminu od umowy odstąpić.