  • 1. Data: 2003-12-17 12:30:15
    Temat: NOM - pismo w sprawie windykacji
    Od: c...@p...onet.pl

    Dostalem niedawno pismo od spolki wystepujacej w imieniu NOM, a wzywajace do
    uiszczenia zaleglosci za rok 2000/2001 w wysokosci 200 zl. I teraz mam
    pytanie - pismo jest wyslane na mame, na ktora byl abonament telefoniczny,
    Mama ani nie miszkala w tym okresie w lokalu, ani nie byla tam zameldowana.
    Na pewno tez nie podpisala z NOM zadnej umowy i od paru miesiecy juz nie zyje.
    Mieszkania uzyczylem w tym czasie kumplowi, ktory prawdopodobnie na moj
    rachuneczek dzwonil przez tego operatora.
    Co zrobic z tym fantem ? Ignorowac, napisac pisemko z prosba, zeby zglosili
    sie do sw. Piotra (mama nie ma spadkobiercow).
    Wiem, ze od kumpela nic nie wyciagne, bo on zawsze mial i ma dlugi, a ja juz
    wiecej placic za niego nie chce...

  • 2. Data: 2003-12-17 12:47:16
    Temat: Re: NOM - pismo w sprawie windykacji
    Od: Paweł<w...@o...pl>

> [...]
    mam
    > pytanie - pismo jest wyslane na mame, na ktora byl abonament

    ktoś musiał zawrzeć umowę o usługi telekomunikacyjne. jeżeli mama
    to płacą spdkobiercy. Jeżłei ktoś podrobił mamy podpis to do
    prokuratora.

    > Mama ani nie miszkala w tym okresie w lokalu, ani nie byla tam
    zameldowana.

    bez znaczenie

    > Na pewno tez nie podpisala z NOM zadnej umowy i od paru
    miesiecy juz nie zyje.

    zawierała pewnie z TP SA, i miała sygnał, a wybierając prefiks zawarła
    z NOM. Jeżłei była stron a umowy z TP SA to ponosi odpowiedzialność.

    > Mieszkania uzyczylem w tym czasie kumplowi, ktory prawdopodobnie
    na moj
    > rachuneczek dzwonil przez tego operatora.

    to niech płaci

    > (mama nie ma spadkobiercow).

    a Ty stukasz z zaświatów ?

    > Wiem, ze od kumpela nic nie wyciagne, bo on zawsze mial i ma
    dlugi, a ja juz
    > wiecej placic za niego nie chce...

    ale muszę ...

    Paweł

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-12-17 12:50:26
    Od: c...@p...onet.pl

    niema PRAWNYCH SPADKOBIERCOW - (istnieje przeciez zrzeczenie spadku, ktore
    zrobilem juz dawno) !

    Wiec chyba Petrus - czy cos innego ?

  • 4. Data: 2003-12-17 13:18:31
    Od: w...@p...onet.pl

    > niema PRAWNYCH SPADKOBIERCOW - (istnieje przeciez zrzeczenie spadku, ktore
    > zrobilem juz dawno) !

    nie istnieje zrzeczenie się spadku.

    Paweł

  • 5. Data: 2003-12-17 13:25:18
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    w...@p...onet.pl wrote:

    > nie istnieje zrzeczenie się spadku.

    Istnieje...
    Prosze sprawdzic w KC

    > Paweł

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-12-17 13:48:57
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > Istnieje...
    > Prosze sprawdzic w KC

    nie istnieje
    istnieje zrzeczenie sie dziedziczenia oraz odrzucenie spadku

    pozdr
    Lukasz

  • 7. Data: 2003-12-17 13:50:58
    Od: pawel<w...@o...pl>

    > Istnieje...
    > Prosze sprawdzic w KC

    Proszę sprawdzić ...

  • 8. Data: 2003-12-17 14:01:03
    Od: c...@p...onet.pl

    > Proszę sprawdzić ...
    >
    > Paweł

    Panie Pawle: udez w stol nozyce zawsze sie odezwa !!!!!
    Zrzeczenie dziedziczenia moze jst wlasciwa nomenkatura, w kazdym razie zostalo
    zrobione notarialnie juz dawno - wlasnie zeby uniknac problemow z oszustami
    firmowymi i prywatnymi ;) Dla unikniecia nieporozumien NOM: to rodzaj oszusta
    firmowego, a moj byly kumpel z 5 kartami kredytowymi i 3 komorkami oraz bez
    stalego miejsca zamieszkania, to rodzaj oszusta prywatnego !!!!

  • 9. Data: 2003-12-17 21:33:32
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie do sw. Piotra (mama nie ma spadkobiercow).
    > Wiem, ze od kumpela nic nie wyciagne, bo on zawsze mial i ma dlugi, a ja

    roszczenia przedawnily sie - przynajmniej te z 2000-go roku!
    reszta przedawni sie niedlugo - przedawnione = niezaskarzalne
    mogles po 3 latach wyrzucic f-ry a NOM moze byc w bledzie co do swojego
    roszczenia
    (moralnosc oczywiscie zostawiamy z boku)
    p.
    W,

  • 10. Data: 2003-12-17 23:03:42
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "wirtualna" <w...@w...pl.com> napisał w wiadomości

    > roszczenia przedawnily sie - przynajmniej te z 2000-go roku!
    > reszta przedawni sie niedlugo - przedawnione = niezaskarzalne

    chyba niezupelnie tak...

    --
    Pozdrawiam (jeszcze wkurzony)

    NoMAD