  • 1. Data: 2003-12-17 11:36:48
    Temat: prawo a email
    Od: "ptaku" <p...@s...elartnet.pl>

    Witam
    dostałem adres mailowy człowieka, nie zastrzegł przy tym, że mam go nie
    rozpowszechniać. W późniejszym czasie udostępniłem ten adres innym osobom,
    które były zainteresowane korespondecją z tym człowiekem. Człowiek chce mnie
    pozwać do sądu.
    Czy złamałem prawo zawarte w ustawie o ochronie danych osobowych ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2003-12-17 11:44:45
    Temat: Re: prawo a email
    Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl>

    Osoba musi wyrazic zgode na przetwarzanie danych, inaczej nie masz do tego
    prawa. A sadem raczej bym sie nie orzejmowal, bo to jest raczej smieszna
    sprawa.

  • 3. Data: 2003-12-17 11:57:33
    Od: "ptaku" <p...@s...elartnet.pl>

    PesTYcyD wrote:
    > Osoba musi wyrazic zgode na przetwarzanie danych, inaczej nie masz do
    > tego prawa. A sadem raczej bym sie nie orzejmowal, bo to jest raczej
    > smieszna sprawa.

    ok, dziękuję.
    Ta osoba jest publiczna w obrębie pewnego terenu, a mail został podany w
    taki sposób, że jest dostępny wyłącznie dla osób zainteresowanych. czy to w
    jakiś sposób łagodzi ewentualne konsekwencje ?
    pozdr.