  • 21. Data: 2003-12-19 06:44:51
    Temat: Re: NOM - pismo w sprawie windykacji
    Od: w...@p...onet.pl

    > konsekwencji braku formy pismnej mozna szukac wielu (dowodowych itp.),
    > natomias rygor niewaznosci jest tylko w nielicznych przypadkach. Umowa o
    > swiadczenie uslug telekomunikacyjnych z ABONENTEM musi byc sporzadzona na
    > pismie (jedynie w celach dowodowych) - inna forma umowy nie powoduje jej
    > niewaznosci.

    forma pisemna w tym przypadku nie jest zastrzeżona w celach dowodowych, ale dla
    wywołania opkreślonych skutków (art. 73 par. 2 zd. 2 kc)

    Paweł

  • 22. Data: 2003-12-19 08:44:20
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości

    > ale przedawnionego roszczenia można dochodzić przed sądem, nawet uzyskać
    > prawomocny wyrok..
    > przecież przedawnienie uwzględnia się tylko na zarzut dłuznika

    ok, niezaskarżalność warunkowa (gdy dłużnik zarzut podniesie)

    co nie zmienia faktu, że roszczenia wobec mamy celtusa sie przedawniły...

    p.
    W,

  • 23. Data: 2003-12-23 08:20:02
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mama ani nie miszkala w tym okresie w lokalu, ani nie byla tam
    zameldowana.
    > Na pewno tez nie podpisala z NOM zadnej umowy i od paru miesiecy juz nie
    zyje.
    > Mieszkania uzyczylem w tym czasie kumplowi, ktory prawdopodobnie na moj
    > rachuneczek dzwonil przez tego operatora.
    > Co zrobic z tym fantem ? Ignorowac, napisac pisemko z prosba, zeby
    zglosili
    > sie do sw. Piotra (mama nie ma spadkobiercow).
    > Wiem, ze od kumpela nic nie wyciagne, bo on zawsze mial i ma dlugi, a ja

    olej to
    niczego nie podpisywales