eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 69

  • 11. Data: 2017-02-05 17:11:00
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    <news:XnsA7137F75C2409budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    >:

    > Użytkownik Wiesiaczek W...@v...pl ...

    >> 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.

    > z ciekawości - goglowałes ten numer?


    Zepsułeś wieśniaczkowi podstęp...

    "http://www.rajdowetrojmiasto.pl/viewtopic.php?t=399
    6&start=0&sid=fac2de20cd6cb942386cc02081d9280e"

    <Chętnych proszę o wypełnienie zgłoszenia:
    [...]
    82 2490 1044 0000 4200 9712 9019>

    Ciekawe ile rachunków xxxx xxxx daje liczbe kontrolna 82 vs ile takich
    rachunków prowadzi Alior Bank, bo obstawiam jeden!




    > Moze to jakas gazownia

    Wieśniaczek nie stroni od gazowania.?


    --
    'Tom N'


  • 12. Data: 2017-02-05 17:24:46
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Wiesiaczek w
    <news:o76quf$2rk$1@node2.news.atman.pl>:


    > No właśnie dostałem od nich odpowiedź listem poleconym i główny fragment
    > zacytowałem w pierwszym poście.

    Skan, zdjęcia *całego* pisma oczywiście umieścisz, w odpowiedni sposób na
    grupie, bez jakiejkolwiek dyskusji...


    --
    'Tom N'
    *


  • 13. Data: 2017-02-05 20:00:49
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 007 n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > Zepsułeś wieśniaczkowi podstęp...
    >
    > "http://www.rajdowetrojmiasto.pl/viewtopic.php?t=399
    6&start=0&sid=fac2d
    > e20cd6cb942386cc02081d9280e"
    >
    > <Chętnych proszę o wypełnienie zgłoszenia:
    > [...]
    > 82 2490 1044 0000 4200 9712 9019>
    >
    > Ciekawe ile rachunków xxxx xxxx daje liczbe kontrolna 82 vs ile takich
    > rachunków prowadzi Alior Bank, bo obstawiam jeden!

    :)
    Gdyby to była prawda, to mielibyśmy bardzo mało nr rachunków do
    dyspozycji... Nie sadzisz?
    A moze w sumie nie az tak mało...
    9 999 999 999 - dobrze mysle? To w sumie jednak sporo :)

    No to moze Wiesiaczek miał jednak szczescie i to rzeczywiście pomyłka a nie
    oszustwo?


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'


  • 14. Data: 2017-02-05 21:21:55
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-05 o 07:03, Wiesiaczek pisze:
    > W dniu 05.02.2017 o 01:46, Animka pisze:
    >> W dniu 2017-02-04 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
    >>> Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
    >>> udają, że wszystko jest cacy.
    >>> Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
    >>> nie wymagał potwierdzenia SMS-em.
    >>>
    >>> A oto odpowiedź banku na reklamacje:
    >>>
    >>> "W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję,
    >>> iż Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w
    >>> zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy
    >>> zaufanego.
    >>>
    >>> W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do
    >>> Odbiorcy zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
    >>> Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość
    >>> tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
    >>> W rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany
    >>> przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.
    >>>
    >>> Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została
    >>> wprowadzona z Pana strony.
    >>>
    >>> Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan
    >>> wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie
    >>> są potwierdzane kodem SMS.
    >>>
    >>> Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."
    >>>
    >>>
    >>> Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to
    >>> przelew zdefiniowany i zaufany?
    >>> A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
    >>> Skąd ten numer się wziął?
    >>>
    >>> Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie
    >>> miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
    >>> Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy
    >>> jeszcze inne?
    >>>
    >> Teraz pisz, dzwoń do tego odbiorcy i powiedz, że się pomyliłeś, przelew
    >> poszedł omyłkowo. Proś o zwrot na konto tej omyłkowo przelanej kwoty.
    >
    > A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
    >
    >
    Po numerze konta Bank znajdzie wlaściciela.


    --
    animka


  • 15. Data: 2017-02-05 21:28:44
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-05 o 07:08, Wiesiaczek pisze:
    > W dniu 05.02.2017 o 01:46, Animka pisze:
    >> W dniu 2017-02-04 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
    >>> Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
    >>> udają, że wszystko jest cacy.
    >>> Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
    >>> nie wymagał potwierdzenia SMS-em.
    >>>
    >>> A oto odpowiedź banku na reklamacje:
    >>>
    >>> "W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję,
    >>> iż Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w
    >>> zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy
    >>> zaufanego.
    >>>
    >>> W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do
    >>> Odbiorcy zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
    >>> Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość
    >>> tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
    >>> W rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany
    >>> przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.
    >>>
    >>> Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została
    >>> wprowadzona z Pana strony.
    >>>
    >>> Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan
    >>> wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie
    >>> są potwierdzane kodem SMS.
    >>>
    >>> Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."
    >>>
    >>>
    >>> Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to
    >>> przelew zdefiniowany i zaufany?
    >>> A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
    >>> Skąd ten numer się wziął?
    >>>
    >>> Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie
    >>> miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
    >>> Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy
    >>> jeszcze inne?
    >>>
    >> Teraz pisz, dzwoń do tego odbiorcy i powiedz, że się pomyliłeś, przelew
    >> poszedł omyłkowo. Proś o zwrot na konto tej omyłkowo przelanej kwoty.
    >>
    >>
    >
    > A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
    > W rozmowie telefonicznej bank obiecywał sprawdzenie tego konta i
    > wycofanie pieniędzy, ale jak widać w ich odpowiedzi, mają to w dupie.
    > Poza tym tu o pomyłce nie ma mowy, bo bank sam stwierdził, że przelew
    > wykonałem na prawidłowe konto, co widać w zamieszczonym cytacie.
    >
    Wydrukować potwierdzenie przelewu i iść na policję, czy do Rzecznika
    Praw Konsumentów.
    Skoro tego numeru konta bankowego nie miałeś na liście odbiorców, czy
    zaufanych, a poszło na jakieś nieznane przez Ciebie konto, do nieznanej
    osoby to może oznaczać. że ktoś Cię okradł.


    --
    animka


  • 16. Data: 2017-02-05 22:00:49
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Po numerze konta Bank znajdzie wlaściciela.

    W innym banku?
    Jak?

    Pomijam juz, ze nawet jak znajdzie to zapewne nie bedzie chciał podac
    zasłaniając sie tajemnicą bankową...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "W demokracji wolno głupcom głosować,
    w dyktaturze wolno głupcom rządzić." Bertrand Russell


  • 17. Data: 2017-02-05 23:34:43
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Mowa o numerze, ale kto był wpisany jako beneficjent przelewu (imię, nazwisko,
    adres)?
    Klienci wygrywali sprawy przecwi bankom twierdzącym, że jakoby nie muszą weryfikowac
    nr rachunku z danymi właściciela.


    -----
    > W innym banku?
    > Jak?
    > Pomijam juz, ze nawet jak znajdzie to zapewne nie bedzie chciał podac zasłaniając
    sie tajemnicą bankową.


  • 18. Data: 2017-02-06 00:30:21
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05-02-17 o 17:11, 007 pisze:

    > 82 2490 1044 0000 4200 9712 9019>
    > Ciekawe ile rachunków xxxx xxxx daje liczbe kontrolna 82 vs ile takich
    > rachunków prowadzi Alior Bank, bo obstawiam jeden!
    Ja zaryzykuję, że co setny rachunek ma taką cyfrę kontrolną. Czyli, gdy
    nie znamy 8 cyfr, to pewnie koło miliona, a to całkiem sporo.


  • 19. Data: 2017-02-06 03:00:50
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

    >> W innym banku?
    >> Jak?
    >> Pomijam juz, ze nawet jak znajdzie to zapewne nie bedzie chciał podac
    >> zasłaniając sie tajemnicą bankową.
    >
    > Mowa o numerze, ale kto był wpisany jako beneficjent przelewu (imię,
    > nazwisko, adres)? Klienci wygrywali sprawy przecwi bankom twierdzącym,
    > że jakoby nie muszą weryfikowac nr rachunku z danymi właściciela.

    Można oczywiście spróbować pójsc w te strone ale jeżeli rzeczywiście jest
    tak, ze to błąd w sztuce to chyba jednak łatwiej odzskać kase od
    właściciela konta.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
    że w ten sposób staje się potworem." Fryderyk Nietzsche


  • 20. Data: 2017-02-06 06:18:28
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 05.02.2017 o 21:21, Animka pisze:
    > W dniu 2017-02-05 o 07:03, Wiesiaczek pisze:
    >> W dniu 05.02.2017 o 01:46, Animka pisze:
    >>> W dniu 2017-02-04 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
    >>>> Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
    >>>> udają, że wszystko jest cacy.
    >>>> Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
    >>>> nie wymagał potwierdzenia SMS-em.
    >>>>
    >>>> A oto odpowiedź banku na reklamacje:
    >>>>
    >>>> "W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję,
    >>>> iż Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w
    >>>> zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy
    >>>> zaufanego.
    >>>>
    >>>> W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do
    >>>> Odbiorcy zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
    >>>> Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość
    >>>> tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
    >>>> W rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany
    >>>> przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.
    >>>>
    >>>> Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została
    >>>> wprowadzona z Pana strony.
    >>>>
    >>>> Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan
    >>>> wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie
    >>>> są potwierdzane kodem SMS.
    >>>>
    >>>> Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."
    >>>>
    >>>>
    >>>> Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to
    >>>> przelew zdefiniowany i zaufany?
    >>>> A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
    >>>> Skąd ten numer się wziął?
    >>>>
    >>>> Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie
    >>>> miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
    >>>> Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy
    >>>> jeszcze inne?
    >>>>
    >>> Teraz pisz, dzwoń do tego odbiorcy i powiedz, że się pomyliłeś, przelew
    >>> poszedł omyłkowo. Proś o zwrot na konto tej omyłkowo przelanej kwoty.
    >>
    >> A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
    >>
    >>
    > Po numerze konta Bank znajdzie wlaściciela.

    Jak będzie chciał, bo na razie chyba wcale nie szukał mimo obietnicy.


    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1