eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNEST Bank nie chce oddać pieniędzy › Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <o75a4t$jfq$1@node2.news.atman.pl>
    <5896761b$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    <o76f7s$nh5$1@node2.news.atman.pl>
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Date: Sun, 5 Feb 2017 21:21:55 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.7.0
    Hamster/2.1.0.11
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <o76f7s$nh5$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 54
    Message-ID: <5897896b$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-44-91.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1486326123 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5140 89.72.44.91:56018
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3236
    X-Received-Body-CRC: 3251554193
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:760341
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-02-05 o 07:03, Wiesiaczek pisze:
    > W dniu 05.02.2017 o 01:46, Animka pisze:
    >> W dniu 2017-02-04 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
    >>> Skurwiele zmienili mi numer konta na które przelewałem kasę i teraz
    >>> udają, że wszystko jest cacy.
    >>> Co ciekawsze, ten numer konta należał do grupy zdefiniowanych, a więc
    >>> nie wymagał potwierdzenia SMS-em.
    >>>
    >>> A oto odpowiedź banku na reklamacje:
    >>>
    >>> "W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 28.12.2016 r. uprzejmie informuję,
    >>> iż Bank dokonał weryfikacji zgłoszonych przez Pana nieprawidłowości w
    >>> zakresie zmiany numeru rachunku przy realizacji przelewu do odbiorcy
    >>> zaufanego.
    >>>
    >>> W wyniku analizy ustalono, iż wybrał Pan zdefiniowany przelew do
    >>> Odbiorcy zaufanego na numer rachunku 93 1030 1508 0000 0005 xxxx xxxx.
    >>> Przed zatwierdzeniem ww. przelewu została wysłana do Pana wiadomość
    >>> tekstowa SMS, będąca potwierdzeniem jego wykonania.
    >>> W rzeczonej wiadomości numer rachunku: na który miał zostać wysłany
    >>> przelew został wskazany jako 82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx.
    >>>
    >>> Tym samym, wnioskować można, iż zmiana numeru rachunku została
    >>> wprowadzona z Pana strony.
    >>>
    >>> Dodam, iż bez zmiany danych odbiorcy przelewu, nie otrzymałby Pan
    >>> wiadomości SMS, gdyż przelewy realizowane do odbiorców zaufanych nie
    >>> są potwierdzane kodem SMS.
    >>>
    >>> Podsumowując, Bank nie odnotował nieprawidłowości w omawianej kwestii."
    >>>
    >>>
    >>> Najciekawsze, że żadnego SMS-a mi nie przysłali, bo i po co, skoro to
    >>> przelew zdefiniowany i zaufany?
    >>> A jeśli już, to dlaczego żądają potwierdzenia "lewego" numeru konta?
    >>> Skąd ten numer się wziął?
    >>>
    >>> Jak radzicie, gdzie kierować sprawę, żeby NEST Bank to odczuł a ja nie
    >>> miałbym zbyt dużo ciągania po urzędach?
    >>> Policja? Sąd elektroniczny? Prokurator? KNF? Rzecznik Konsumenta? Czy
    >>> jeszcze inne?
    >>>
    >> Teraz pisz, dzwoń do tego odbiorcy i powiedz, że się pomyliłeś, przelew
    >> poszedł omyłkowo. Proś o zwrot na konto tej omyłkowo przelanej kwoty.
    >
    > A możesz mi powiedzieć, skąd mam wiedzieć, czyje to konto?
    >
    >
    Po numerze konta Bank znajdzie wlaściciela.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1