  • 31. Data: 2003-07-22 08:54:30
    Temat: Re: NAPAD NA POCZCIE !
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:f6bohvsn0r9kn462fagi8t7d2emv86vacj@4ax.com...
    > BTW. Twój przedpiścca rozumuje w sposób, który ma zwiększać liczbę
    > przestępców* i usprawiedliwiać własną GŁUPOTĘ - dobrze, że przynajmniej
    > nie winimy takiego morza za to, że sztorm zatopił łódkę, albo pioruna,
    > za to, że kogoś zabił podczas spaceru na szczycie w czasie burzy, tylko
    > w tym wypadku zwracamy uwagę na głupotę delikwentów.

    Myli sie Pan.
    Gbyby pozta organizowala wycieczke w i statek wyplynal w sztorm i burze
    i zatonal - szukalibysmy winy.

    > *Bo jakiejż inteligencji i jakich umiejętności potrzeba, żeby obrabować
    > w takiej sytuacji, jak w poście początkowym?:-)))

    Jakiejs jednak potrzeba. i jakas ochrone przer tym poczta powinna zapewnic.

    Bo jakiejz inteligencji potrzeba, by wymyslic, ze tam, gdze latwo obrabowac
    klientow przyjda bandyci.

    > W sytuacji, gdyby nie było tych pielgrzymek na pocztę - prawdopodobnie
    > taki "dres" w ogóle by nie kradł (na wyrafinowańsze przestępstwa za
    > głupi).:-)

    To nie usprawieliwia ani "dresa", ani poczty.

    > BTW to BTW. Ja jestem realistą i dla mnie najważniejszy jest sposób, jak
    > zminimalizować ryzyko stania się ofiarą przestępstwa a nie
    > filozoficzno-moralny problem "winy i kary" i wpierniczają mnie osoby,
    > które na konkretne pytanie: "Co zrobić, żeby mnie nie okradli?" zamiast
    > udzielania konkretnych rad filozofują nt. winy sprawcy.

    Realista to ktos, kto szuka winnego w ofierze ?

    > Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.

    Wrecz przeciwie - baardzo poprawnu.

    Pozdrawiam
    Boguslaw