  • 31. Data: 2015-04-09 21:26:30
    Temat: Re: Murzynek Bambo w Afryce mieszka jaki ma adres ten nasz kolezka ?
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Nie odpowiem Ci prawdą, ale dam przykład takiego kima:
    Członek zarządu, który chciałby być [wreszcie] odwołany.

    -----

  • 32. Data: 2015-04-09 23:35:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-09 o 21:26, pisze:
    > Nie odpowiem Ci prawdą, ale dam przykład takiego kima:
    > Członek zarządu, który chciałby być [wreszcie] odwołany.

    Może złożyć rezygnację do rąk innego członka zarządu, a jeśli jest sam -
    powołać pełnomocnika do przyjęcia takiej rezygnacji i jemu ją złożyć.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2015-04-10 09:01:15
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    IMHO przy reprezentacji łącznej nie może powołać.

    Uważasz, że samo oświadczenie o rezygnacji? Uważasz, że skuteczne? -> IMHO
    odwołanie uchwałą ZW. A do zawiadomienia o zwołaniu ZW potrzebny adres.

    Ładna pętelka ;-)

    Ciekawe pytanie:
    Czy dla wspólnika (udziałowca) sp. z o.o. z nieznanego adresu można powołać
    kuratora (z kc? z ksh?) i czy ten kurator mógłby mieć prawo wykonywania praw
    właścicielskich z głosu (udziału)?
    Jakie czynności należy wykonać przed złożeniem w/w wniosku (przykładowo
    ogłoszenie?), szczególnie jakie (i przez kogo) płatne czynności?

    -----

  • 34. Data: 2015-04-10 09:56:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-10 o 09:01, pisze:
    > IMHO przy reprezentacji łącznej nie może powołać.

    Przy reprezentacji łącznej rezygnację składa na rzecz drugiego członka
    zarządu.

    > Uważasz, że samo oświadczenie o rezygnacji? Uważasz, że skuteczne? -> IMHO
    > odwołanie uchwałą ZW. A do zawiadomienia o zwołaniu ZW potrzebny adres.

    Brak odwołania nie powoduje nieskuteczności rezygnacji.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2015-04-10 10:31:34
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Dyskusyjne.

    -----

  • 36. Data: 2015-04-10 19:25:17
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Mam przed sobą parę poświadczeń i mają one różną formę, przykładowo jedno ma
    formę aktu notarialnego w pełnej okazałości (dnia o godzinie przed tutejszym
    notariuszem stawili się itp. itd), a inne jakby wydrukowanej pieczęci z
    treścią poświadczenia bez adresu zamieszkania w treści poświadczenia.
    W skrócie (no naprawdę są kropki, do wypełnienia ręcznego długopisem):
    " Repertorium A ......./.....
    Poświadczam, że podpis powyższy złożył(a) w mojej obecności
    Tożsamość ustaliłem na podstawie ....................
    Pobrano ......... złotych tytułem taksy notarialnej"
    Pieczęć okrągła notariusza, pieczątka imienna, podpis notariusza.

    -----

  • 37. Data: 2015-04-11 18:36:18
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Na jaki adres:
    Na adres spółki, czy na adres drugiego członka zarządu?

    -----

  • 38. Data: 2015-04-11 18:59:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-11 o 18:36, pisze:
    > Na jaki adres:
    > Na adres spółki, czy na adres drugiego członka zarządu?
    >

    > -----

    Oświadczenie woli składa się człowiekowi, a nie budynkowi.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2015-04-11 19:05:59
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Sugerujesz, żeby korespondencję kierowaną do zarządu spółki wysyłać na
    (znane? nieznane?) adresy osobiste członków zarządu?

    Jak w takiej sytuacji z domniemaniem doręczenia?

    -----

  • 40. Data: 2015-04-11 19:18:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-11 o 19:05, pisze:
    > Sugerujesz, żeby korespondencję kierowaną do zarządu spółki wysyłać na
    > (znane? nieznane?) adresy osobiste członków zarządu?
    >
    > Jak w takiej sytuacji z domniemaniem doręczenia?
    >

    > -----

    Chłopie, nie znam członków zarządu, ty ich znasz, więc nie pytaj się jak
    mamy składać oświadczenia twoim współpracownikom. Jesteś prezesem, to
    sobie radź.

    --
    Liwiusz