  • 1. Data: 2015-03-22 16:16:22
    Temat: Murzynek Bambo w Afryce mieszka jaki ma adres ten nasz kolezka ?
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Murzynek Bambo o bardzo długim i skomplikowanym imieniu i nazwisku skrótowo
    zwany słupem nabył (he, he) udziały spółki.
    Na papierze cierpliwie napisano oprócz kilkuwierszowego imienia i nazwiska
    numer paszportu kropka.
    Niestety trzeba powiadomić Murzynka Bambo pismem o tym i o owym (no żeby
    formalności stało się zadość).
    Macie pomysł na czynności ustalające adres?

  • 2. Data: 2015-03-22 16:23:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-22 o 16:16, pisze:
    > Niestety trzeba powiadomić Murzynka Bambo pismem o tym i o owym (no żeby
    > formalności stało się zadość).

    Co to za formalności?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-03-22 16:34:40
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Zawiadomić, z ewentualnymi konsekwencjami doręczenia zastępczego.

    -----

  • 4. Data: 2015-03-22 16:35:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-22 o 16:34, pisze:
    > Zawiadomić, z ewentualnymi konsekwencjami doręczenia zastępczego.
    >
    > -----

    Kto chce zawiadomić i o czym?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-03-22 16:41:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.03.2015 o 16:16, pisze:

    > Niestety trzeba powiadomić Murzynka Bambo pismem o tym i o owym (no żeby
    > formalności stało się zadość).
    > Macie pomysł na czynności ustalające adres?

    Ambasada coś podpowiada?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 6. Data: 2015-03-22 23:45:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-03-15 o 16:16, pisze:

    > Macie pomysł na czynności ustalające adres?

    Jak sam piszesz, Murzynek jest z Afryki. Skoro w Polsce nie mieszka, a
    jeśli mieszka, to niemy adresu, to ja bym uznał, że jego interesy w
    Polsce reprezentuje właściwe przedstawicielstwo konsularne wysyłając tam
    stosowną notę z prośbą o udzielenie pomocy ich obywatelowi poprzez
    przekazanie mu korespondencji, a może nawet wynajęcie jakiegoś mecenasa,
    który będzie go reprezentował w Polsce.

  • 7. Data: 2015-03-23 12:38:44
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    art. 238 § 1 [...] "za pomocą listów poleconych lub przesyłek nadanych
    pocztą kurierską"

    -----

  • 8. Data: 2015-03-23 13:07:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-23 o 12:38, pisze:
    > art. 238 § 1 [...] "za pomocą listów poleconych lub przesyłek nadanych
    > pocztą kurierską"

    List wysyła się na adres Murzyna uwidoczniony w księdze udziałów.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2015-03-23 13:10:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-22 o 16:16, pisze:
    > Na papierze cierpliwie napisano oprócz kilkuwierszowego imienia i nazwiska
    > numer paszportu kropka.

    Raczej żaden notariusz nie sporządziłby aktu niezgodnego zawartością z
    art. 92 ustawy o notariacie.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2015-03-23 14:37:42
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2015-03-22 o 16:16, pisze:
> [...]
    > formalności stało się zadość).
    > Macie pomysł na czynności ustalające adres?

    Może to kilkuwierszowe imię i nazwisko zawiera jednak adres?
    Btw. dotarła kiedyś do mnie paczka zaadresowana na adres e-mail :)