  • 181. Data: 2009-12-21 23:44:27
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl>

    > I tu pomyliłeś pojęcia.
    > Praca w policji ustawowo określana jest "służbą"
    >
    > Zwykła nie jest bo jest to jedyna w RP forma służby/pracy, która w
    > zakresie obowiązków służbowych ma narażanie własnego życia.

    Pierdoły. Zwykła praca. Ludzie narażają własne zdrowie i życie w niemal
    wszystkich zawodach tylko trzeba umieć to zauważyć.

  • 182. Data: 2009-12-21 23:52:14
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl>

    > Z jakiego powodu giną?
    > Kodeks Pracy nie nakazuje im narażania własnego życia, a przepisy BHP
    > wręcz je chronią.
    > W policji sytuacja jest odwrotna o czym mogą zaświadczyć rodziny poległych
    > policjantów. Policjantów, którzy poświęcili swoje życie zarówno w
    > potyczkach z przestępcami jak i chociażby ratując tonących ludzi.

    Pierdoły do kwadratu.

    > Podobna sytuacja w MSWiA dotyczy również strażaków.
    > Strażak Ciebie nie wpuści do płonącego budynku ale jeśli będzie taka
    > potrzeba to sam tam wejdzie.

    Pierdoły do kwadratu.

  • 183. Data: 2009-12-21 23:53:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    op23 pisze:
    > Pierdoły. Zwykła praca. Ludzie narażają własne zdrowie i życie w niemal
    > wszystkich zawodach tylko trzeba umieć to zauważyć.

    Z danych jakie kiedyś widziałem to najgroźniejszą pracę jest ta domu,
    w kuchni :)

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 184. Data: 2009-12-22 07:00:03
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl>

    > Ależ bredzisz Icek. Skąd wytrzasnełeś taką definicję emerytury? Może z
    > jakiejś encyklopedii?

    Z życia

    > Dla mundurowych wcześniejsza emerytura to bezpiecznik przed idiotycznymi
    > przełożonymi.

    Wymyśl jeszcze coś ciekawego

    > Pamiętaj że w służbach mundurowych się służy a nie pracuje, tu jest na
    > baczność a nie na spocznij.

    Zwykła praca. Ktoś Ci wydaje polecenie, Ty robisz albo nie robisz.

    > W cywilu możesz swojemu kierownikowi który wydał Ci głupie polecenie
    > powiedzieć "pocałuj mnie w d..." co Ci zrobi, zwolni dyscyplinarnie. No to
    > zwolni.

    Tak i nie będzie miał z czego żyć. Taki mały feler

    >W służbach mundurowych są paragrafy Kodeksu Karnego za niewykonanie
    >rozkazu.
    > Wielu ludzi krytykując zapomina o tym że jest zasadnicza różnica między
    > pracą na "baczność" a "spocznij". Mam znajomych którzy twierdzą (i takich
    > jest olbrzymia większość), że nie ma takich pieniędzy za które zgodziliby
    > się na prace na "baczność". Wolą zarabiać dużo, dużo mniej, nie mieć
    > żadnych przywilejów, ale na "spocznij".

    Pierdoły. Każdy wybiera taką pracę jaka mu odpowiada. Jeśli jeden musi
    pracować do późnej starości a drugi w wieku 35 lat ma zapewnione bytowanie
    do późnej starości to trzeba mieć naprawdę nieróno pod sufitem by uważać ten
    stan rzeczy za normalny.

  • 185. Data: 2009-12-22 07:13:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Flo pisze:

    > W 1999 roku wprowadzono takie rozwiązanie pozostawiając nadal
    > wcześniejsze emerytury bo nikt nie był w stanie przewidzieć czy to zda
    > egzamin.
    > Okazało się, że taniej dać nawet wcześniejszą emeryturę niż odprowadzać
    > za policjanta składki na OFE i z pomysłu się wycofano.

    Jeśli sie popatrzy w kontekście kadencji - to jest to prawda, ale rośnie
    dług publiczny (ukryty). Więc w rozliczeniu obywatele wychodzą na tym
    gorzej. Gorzej też wychodzą ludzie, którzy po przejściu na tą
    wcześniejszą emeryturę, później pracują po za służbą...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 186. Data: 2009-12-22 10:07:46
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 18:04:17 +0100, Danusia napisał(a):

    > W służbach mundurowych są paragrafy Kodeksu Karnego za niewykonanie rozkazu.

    Nie pierdol laska :)
    Rozkaże ci stary pierd....ąć barana w ścianę (a to by ci się przydało!!) i
    jeżeli nie wykonasz to masz zarzuty z KK? :))))
    Rozwaliłaś mnie na łopaty .. ale jesteś zabawna....spadaj już stąd siewco
    debilizmów.

  • 187. Data: 2009-12-22 10:16:57
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    op23 pisze:

    > Zwykła praca. Ktoś Ci wydaje polecenie, _Ty robisz albo nie robisz_.

    Życzyłbym Ci powodzenia z takim podejściem.
    Jeszcze byś dobrze służby nie rozpoczął, a już na konsekwencje swojego
    postępowania byś się naraził.
    Ta wypowiedź świadczy o jednym.
    Nie masz żadnego pojęcia o służbie.

    > Pierdoły. Każdy wybiera taką pracę jaka mu odpowiada.

    To co stoi na przeszkodzie, żeby wstępować do służby?
    Wszyscy wokoło trąbią, że prawie żadnych wymagań dla kandydatów nie ma,
    a jak był przesiew i setki chętnych odpadły to były żale.

    Spróbuj się załapać do którejś ze służb i też będziesz mógł z tego
    korzystać.

    Za chwilę zaczniesz płakać, że zarabiasz 3,4 czy 5 tyś, a twój prezes 20.
    Zostań prezesem i zarabiaj.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 188. Data: 2009-12-22 10:18:45
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    op23 pisze:

    > Pierdoły do kwadratu.

    > Pierdoły do kwadratu.

    CTRL + V Ci się zacięło

    Może coś rzeczowego byś napisał?

  • 189. Data: 2009-12-22 18:36:01
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Życzyłbym Ci powodzenia z takim podejściem.
    > Jeszcze byś dobrze służby nie rozpoczął, a już na konsekwencje swojego
> [...]

    Pierdoły. Gadasz jakbyś nie miał pojęcia o innej pracy niż w policji.

    > To co stoi na przeszkodzie, żeby wstępować do służby?

    Np konieczność przepracowania tam 15 lat

    > Wszyscy wokoło trąbią, że prawie żadnych wymagań dla kandydatów nie ma, a
    > jak był przesiew i setki chętnych odpadły to były żale.

    Nie zauważyłem by nie było żadnych wymagań. Jest np wzrost oraz wiek.

    > Spróbuj się załapać do którejś ze służb i też będziesz mógł z tego
    > korzystać.

    Nie jestem zainteresowany.

    > Za chwilę zaczniesz płakać, że zarabiasz 3,4 czy 5 tyś, a twój prezes 20.
    > Zostań prezesem i zarabiaj.

    P..isz. Wyraźnie napisałem co jest chore i dlaczego. Nie tylko ja. Wystarczy
    poczytać.

  • 190. Data: 2009-12-23 16:16:04
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    op23 pisze:

    > Pierdoły. Gadasz jakbyś nie miał pojęcia o innej pracy niż w policji.

    I tu Cię zaskoczę.
    Poza służbą w różnych formacjach mój życiorys zawodowy obejmuje dość
    spory okres pracy w cywilu i to zarówno przed jak i po 90 roku.

    > Np konieczność przepracowania tam 15 lat

    Aaaaaa.
    Czyli znalazłeś jakiś minus "służby"

    > Nie zauważyłem by nie było żadnych wymagań. Jest np wzrost oraz wiek.

    Wzrost może i tak (wymóg fakultatywny) ale wieku nie ma.

    > Nie jestem zainteresowany.

    Obawa przed służbą w organizacji hierarchicznej?

    > P..isz. Wyraźnie napisałem co jest chore i dlaczego. Nie tylko ja.
    > Wystarczy poczytać.

    Wypowiedzi garstki osób bijących pianę jaki to niesprawiedliwy kraj?