  • 21. Data: 2005-09-20 10:29:36
    Temat: NA RAZIE WYGLĄDA, ŻE WIĘKSZOŚĆ Z WAS SIĘ MYLI......
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    Byłem w Banku, pogadałem, złożyłem pisma - wstępnie do wygląda tak, że jeśli
    zacznę spłacać kredyt mieszkaniowy ale NIE będę spłacał karty, to.... no
    właśnie: mieszkaniowy będę sobie spłacał, a z kartą jeśli nie zgodzą się na
    kolejne odroczenie (a możliwe, że nie).... z kartą pójdą do komornika!
    Czyli nie muszą od razu wszystkiego wypowiadać: w ogóle nie wiem gdzie ktoś
    widzi sens takiego działania -> przecież lepiej dla Banku, żeby jeden kredyt
    był stracony niż dwa, prawda?
    No i jak widać takie rozumowanie nie dla wszystkich jest jasne...
    Aha! Wiele się zmieniło w tym temacie przez ostatnich np. 10 lat: 5-10 lat temu
    to zwykle Bank nie pytał tylko od razu walił do komornika -> ale nauczyli się
    chyba, że wtedy to już rzadko od kogo i rzadko co można wyegzekwować, więc...
    więc lepiej jak klient sam dobrowolnie spłaca.

    P.S. Jak kogoś ciekawi, to mogę dalej informować....(?)