  • 1. Data: 2005-09-13 17:40:10
    Temat: oszukana
    Od: "asiorekkk" <a...@i...pl>

    Witam!!Zostalam oszukana przez urzad pracy!!podczas statusu bezrobotnej
    chcialam podjac prace na umowe zlecenioe wiec popszlam do pup#u i spetalam czy
    musze sie wyrejestrowac z urzedu ta kobieta powiedziala ze nie!!pracowalam 2
    miesiace,w drugim miesiacu pracy przyznano mi stypendium z posredniaka,teraz
    staram sie o kontynuacje i pytam sie tam czy te dwa miesiace pracy mam brac
    pod uwage dochodow a ta kobeta mowi ze mam oddac stypendium lacznie 2400 zl w
    14 dni!Nie wierza mi ze u nich sa osoby niekompetentne.Powiedzieli ze moge
    napisac prosbe o umozenie kwoty ale oni i tak odmowia!!Maja mnioe w nosie.A
    dyrektorka mi powiedziala zebym SOBIE znalazla prace!Niestety z naszym kraju
    nik nie zatrudni kobiety z matura,a ja dopiero studjoje by cos miec w zyciu a
    ONI takie szopki robia!!Niestety nie stac mnie na splate dlugu bo mola mama
    nie pracuje,ojczym tez a tata daje tylko alimenty!!czy mam szanse wygrac z
    urzedem????Prosze o pomoc!

  • 2. Data: 2005-09-13 19:33:10
    Temat: Re: oszukana
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "asiorekkk" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > musze sie wyrejestrowac z urzedu ta kobieta powiedziala ze nie!!

    Dobrze powiedziala. Nie musialas sie przeciez wyrejestrowywac. Sami Cie
    mogli wyrejestrowac po powzieciu informacji, ze osiagnelas dochod.
    Nie trza bylo poczytac przepisow? (co oczywiscie nei umniejsza potepienia
    dla olewackiego traktowania petentow przez urzedniczke!)

    Pozdrawiam
    SDD