  • 1. Data: 2006-11-14 12:34:29
    Temat: Monit
    Od: "Andrew" <a...@w...pl>

    Dzień dobry wszystkim.

    Chciałby się dowiedzieć jaka jest legalność pobierania pieniędzy za
    wystawiony monit.
    Nie wiem dokładnie, ale mam wrażenie, że jest to nielegalne i operator
    telekomunikacyjny nie ma prawa pobierać pieniędzy za wystawiony monit.

    Pozdrawiam

    A. Pęczak

  • 2. Data: 2006-11-14 12:47:19
    Temat: Re: Monit
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    Andrew napisał(a):
    > Dzień dobry wszystkim.
    >
    > Chciałby się dowiedzieć jaka jest legalność pobierania pieniędzy za
    > wystawiony monit.

    Nie wiem jak z prawem ale w regulaminie świadczenia uslug i cenniku
    będcym integralną częscią umowy na pewno bylo napisane np. monit 10zł.
    podpisujac umowe zgodzies sie na takie warunki wiec niestety w tym
    pszypadku jest to raczej legalne. podkreslam ze wypowiadam sie w oparciu
    wylacznie o regulamin operatora.

    akanid

  • 3. Data: 2006-11-14 12:59:05
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 14 lis o godzinie 13:34, na pl.soc.prawo, Andrew napisał(a):

    > Dzień dobry wszystkim.

    Witamy P. pośle ;)

    > Pozdrawiam
    >
    > A. Pęczak
    ^^^^^^^^^
    Czyżby nie płacił Pan rachunków operatorowi telekomunikacyjnemu w czasie
    odbywania kary?
    Czy tez jest to zbieżność ... danych z podpisu? ;)

    Joke
    MSPANC

  • 4. Data: 2006-11-14 13:01:12
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 14 lis o godzinie 13:47, na pl.soc.prawo, akanid napisał(a):

> [...]
    > podpisujac umowe zgodzies sie na takie warunki wiec niestety w tym
    > pszypadku jest to raczej legalne. podkreslam ze wypowiadam sie w oparciu
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Skąd wiesz o jakim pisał A.Pęczak ?????
    Masz zaczarowaną kulę? :)

    Mnie przychodzi na myśl ten operator:
    tktelekom.pl - bo z tego korzysta na obecną chwilę A. Pęczak.

  • 5. Data: 2006-11-14 13:07:16
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    Herbi napisał(a):
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    skrot myślowy :) chodzi oczywiscie o regulamin świadczenia usług.

    > Skąd wiesz o jakim pisał A.Pęczak ?????
    > Masz zaczarowaną kulę? :)

    noooooo :)

    > Mnie przychodzi na myśl ten operator:
    > tktelekom.pl - bo z tego korzysta na obecną chwilę A. Pęczak.

    nie mam bladego pojęcia ale to przecież bez znaczenia. chyba u
    wiekszości operatorów jest napisane w regulaminie ze cennik jest czescia
    integralna umowy i jest tam ustalona oplata za monit.

    pozdrawiam
    akanid

  • 6. Data: 2006-11-14 13:15:52
    Od: "Andrew" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odbywania kary?

    > Czy tez jest to zbieżność ... danych z podpisu? ;)

    Dzieci, bez żartów ;)
    Rachunki płacę w 99% regularnie. Ostatnio miałem poślize ze względu na
    zmianę adresu i właśnie wtedy przysłali ten monit. Dlatego najpierw
    przeczytam regulamin, co przyszło mi go głowy, ale pomyślałem sobie, że
    nawet gdyby w umowie taki punkt się znalazł, to chciałem się upewnić, czy
    prawnie jest on legalny.

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

    Pozdrawiam

    A. P. :)

  • 7. Data: 2006-11-14 13:31:44
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 14 lis o godzinie 14:07, na pl.soc.prawo, akanid napisał(a):

    > nie mam bladego pojęcia ale to przecież bez znaczenia. chyba u
    > wiekszości operatorów jest napisane w regulaminie ze cennik jest czescia
    > integralna umowy i jest tam ustalona oplata za monit.

    Będę upierdliwy i zapytam w ten sposób:
    - największy, krajowy operator (TP S.A.) - wskaż mi proszę pozycję w jego
    cenniku z "wysłanie monitu".

    --
    Herbi
    14-11-2006 14:31:36

  • 8. Data: 2006-11-14 14:03:40
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    Herbi napisał(a):
    > Będę upierdliwy i zapytam w ten sposób:
    > - największy, krajowy operator (TP S.A.) - wskaż mi proszę pozycję w jego
    > cenniku z "wysłanie monitu".

    TPSA nie pobiera opłaty za wysylanie monitu.

    akanid