  • 1. Data: 2006-11-14 12:49:34
    Temat: prawo jazdy
    Od: "pysiek" <k...@w...pl>

    Witam mam pytanie 5 lat temu miałem wypadek samochodowy po spożyciu alkoholu
    zostało mi zabrane prawo jazdy na okres 8 lat .Czy jest możliwość
    anulowania reszty tego wyroku jeśli tak to jak to zrobić. Z góry dziękuję za
    odpowiedz i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-11-14 13:34:05
    Temat: Re: prawo jazdy
    Od: superatm <s...@n...pl>

    pysiek napisał(a):
> [...]
    > zostało mi zabrane prawo jazdy na okres 8 lat .Czy jest możliwość
    > anulowania reszty tego wyroku jeśli tak to jak to zrobić. Z góry dziękuję za

    trzeba było myśleć przed. NMSP.

    btw, na 8 lat nie zabierają za puknięcie w śmietnik po pijaku.
    no comment.

  • 3. Data: 2006-11-14 13:46:03
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

    Użytkownik "pysiek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > alkoholu zostało mi zabrane prawo jazdy na okres 8 lat .Czy jest
    > możliwość anulowania reszty tego wyroku jeśli tak to jak to zrobić. Z góry

    Niestety nie ma...

    Co prawda srodek karny moze zostac skrócony, jeśli był wykonywany przez
    przynajmniej polowe czasu i nie mniej jak 6 miesiecy - ale kodeks karny
    wyraznie mowi, ze przepis ten nie dotyczy srodkow orzekanych za jazde w
    stanie nietrzezwosci.
    Pozostaje wiec czekac jeszcze cierpliwie 3 lata....

    Forum Prawników - www.advokat.com.pl

  • 4. Data: 2006-11-14 18:55:23
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Pozostaje wiec czekac jeszcze cierpliwie 3 lata....

    A potem egzamin :-)

    +inż.lewa+