  • 21. Data: 2003-05-05 07:22:30
    Temat: Re: Molestowanie dziecka przez GG Pomóżcie!
    Od: DalekoPiss <d...@o...pl>

    Stało się tak, że Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> stworzył(a)
    dnia Mon, 5 May 2003 12:13:49 +0200 takie oto arcydzieło:

    >Poza tym co to za rodzice i za ewenement dziecko (ośmioletnie!),które sobie
    >pisze na GG.

    Rodzice normalni: Mąż prowadzi biznes, żona dom.
    A co do dzieci piszących przez GG to proponuje: wpisz w "szukaj
    znajomych" wiek osiem czy siedem lat to zdziwisz się bardzo.
    Chyba wyraźnie jest napisane w wątku początkowym że dziecko pisze
    tylko pod nadzorem dorosłych?
    Po co piszesz na grupe jeśli nie masz nic rozsądnego do dodania?
    Zanim zaczniesz pouczać innych jak mają swoje dzieci wychowaywać naucz
    sie najpierw zegar w kompie ustawiać. Kobieto z przyszłości...

    Pozdrawiam

    Dalekopiss

  • 22. Data: 2003-05-05 07:25:47
    Od: DalekoPiss <d...@o...pl>

    Stało się tak, że "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> stworzył(a)
    dnia 4 May 2003 21:14:57 GMT takie oto arcydzieło:

    >ehm - nie przesadzasz?

    Nie, bo napisane jest że proszę o rozwiązanie problemu ZGODNIE Z
    PRAWEM

    Pozdrawiam

    Dalekopiss

  • 23. Data: 2003-05-05 07:28:30
    Od: DalekoPiss <d...@o...pl>

    Stało się tak, że "Doman" <F...@Y...Ass> stworzył(a) dnia Sun, 4
    May 2003 23:27:38 +0200 takie oto arcydzieło:
    :
    >Hymm najprostszym rozwiazaniem jest zmiana numeru GG Twojej córki lub instalacja
    >zestawu wtyczek - PowerGG, jest tam opcja TextFilter ustawiasz ja by blokowala
    >osoby ktore uzywaja niektorych slow i po klopocie.

    Dzięki! Tak zrobię.
    Szkoda mi tylko tych dzieci którzych rodzice nie wychwycą w pore
    takich debili...
    Jak sie okazuje nie ma bata na głupote

    Pozdrawiam

    Dalekopiss

  • 24. Data: 2003-05-05 08:48:09
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DalekoPiss" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Stało się tak, że Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> stworzył(a)
    > dnia Mon, 5 May 2003 12:13:49 +0200 takie oto arcydzieło:

    > Rodzice normalni: Mąż prowadzi biznes, żona dom.

    ... a dzieckiem nie ma się kto zająć, więc z nudów i z powodu braku
    towarzystwa "niewirtualnych" rówieśników pisze na GG :-((

    > A co do dzieci piszących przez GG to proponuje: wpisz w "szukaj
    > znajomych" wiek osiem czy siedem lat to zdziwisz się bardzo.

    To świadczy tylko o tym, iż mamy w kraju bardzo dużo nierozsądnych i
    zapracowanych rodziców. To mówi nam też, jakie młode pokolenie wyrośnie z
    tych 8-latków.

    Pozdrawiam - coraz bardziej zdziwiona

    Wiewióra

  • 25. Data: 2003-05-05 09:17:42
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Wiewióra napisał:
    > ... a dzieckiem nie ma się kto zająć, więc z nudów i z powodu braku
    > towarzystwa "niewirtualnych" rówieśników pisze na GG :-((

    to straszne, naprawde...
    Pewnie lepiej żeby wyszło na podwórko i nauczyło sie jak sie wymawia
    "kurwa" czy "chuj", prawda? Albo żeby pooglądało jak wyglądają ludzie
    pijący na codzień jabole? Albo jak smakuja papierosy? (tak, widziałem
    już 7-8 latki z fajkiem w ustach) To 100x lepsze od pisania na gg _pod
    nadzorem rodziców_ (przeczytaj pierwszy post w wątku)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 26. Data: 2003-05-05 10:03:55
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "DalekoPiss" <d...@o...pl> wrote
    > Mam ośmioletnią córeczkę która często rozmawia przez GG z
    > rówieśnikami, oczywiście zawsze staram się te znajomości nadzorować i
    > w jakiś sposób weryfiować z kim i o czym klika.

    Proponuje wlaczyc w GG status "tylko dla znajomych", wtedy nikt kogo corka
    nie ma na liscie nie bedzie wiedzial, ze jest online.
    Po drugie jesli natret ma stale IP, to wpisac do firewalla (chyba, ze beda
    gadac
    przez serwer, ale przynajmniej troche to juz utrudni kontakt).

    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 27. Data: 2003-05-05 10:13:49
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    4 maj 2003 (niedziela).Patrzę,a tu o godz. 22:32 *Justyna*
    <b93tdf$fd2$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Proponuje zmienic numer gg corki... Najmniej nerwow

    Prawy przycisk myszki i zablokuj nadawcę.
    Poza tym co to za rodzice i za ewenement dziecko (ośmioletnie!),które sobie
    pisze na GG.

    --
    Pozdrowienia,
    Kaja

  • 28. Data: 2003-05-05 10:16:10
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > już 7-8 latki z fajkiem w ustach) To 100x lepsze od pisania na gg _pod
    > nadzorem rodziców_ (przeczytaj pierwszy post w wątku)

    "Świat nie jest taki zły"....
    Co daje nadzór nad rozmowami na GG? Przecież rodzice nie są w stanie do
    końca tego kontrolować ani nic zrobić - to wynika jasno z całej tej
    dyskusji. Żeby ustrzec dzieciaka-trzeba go odsunąć od GG - to mogą zrobić.
    Dzieciakowi do życia i prawidłowego rozwoju nie jest niezbędne pisanie na
    GG. Natomiast kontakt z rówieśnikami i otaczającą rzeczywistością jest mu
    jak najbardziej potrzebny, by nie wyrósł na zakompleksionego i oderwanego od
    realiów dorosłego człowieka.

    Wiewióra

  • 29. Data: 2003-05-05 11:11:05
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> wrote in

    > Poza tym co to za rodzice i za ewenement dziecko
    > (ośmioletnie!),które sobie pisze na GG.

    jaki znowu ewenement :P nie sšdze żeby rodzice przywišzywali dziecko
    na siłe do fotela i stawiali przed komputerem :> to dobrze że może
    robić co chce, w tym poznawać komputer (który jakby nie było w
    przyszłoœci będzie jeszcze bardziej potrzebnym na codzień narzędziem)

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 30. Data: 2003-05-05 11:12:05
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> wrote in

    > ... a dzieckiem nie ma się kto zająć, więc z nudów i z powodu braku
    > towarzystwa "niewirtualnych" rówieśników pisze na GG :-((

    wiesz... przez gg przynajmniej nie zajdzie w ciaze ;) a 12, 13 i 14
    letnich matek w Polsce w tym roku było dużo :/

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com