  • 21. Data: 2016-11-28 10:32:14
    Temat: Re: Moje/nie moje kable TV ?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A możesz uzyć guglownicy?

    -----

  • 22. Data: 2016-11-28 11:04:15
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 28 Nov 2016 10:31:40 +0100
    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> wrote:

    > Nie założysz w przypadku, gdy nie jest uregulowane prawo spółdzielni do gruntu.

    A że cała masa spółdzielni ma takie prawa nieuregulowane... ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 23. Data: 2016-11-28 11:05:07
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 28 Nov 2016 10:04:30 +0100
    Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    > Ciekawe, bo w zeszłym miesiącu koleżanka takowe prawo kupiła, co więcej
    > księgę wieczystą założyła. Możesz pokazać przepis, bo jak widać coś tu
    > nie gra.

    Widać miała fart i pod jej blokiem są już uregulowane grunty.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 24. Data: 2016-11-28 11:14:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-28 11:05, szerszen pisze:

    > Widać miała fart i pod jej blokiem są już uregulowane grunty.

    W sumie nieuregulowane to wśród znajomych znalazła się tylko 1 osoba,
    która miała z tym problem. Fakt - to może być przeszkodą obecnie. Ale w
    większości bloków jednak te prawa zostały juz uregulowane (przynajmniej
    w Łodzi) - Są wyjątki, ale tych nie jest aż tak wiele już. Oczywiście -
    jeśli mowa o blokach, kamienica to "insza inszość".

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 25. Data: 2016-11-28 14:02:03
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 28 Nov 2016 11:14:34 +0100
    Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    > W sumie nieuregulowane to wśród znajomych znalazła się tylko 1 osoba,

    Ja teraz 3 miesiące walczyłem z uzyskaniem kredytu, aby było weselej dopiero co
    wyczyściłem hipotekę z innego kredytu. Tylko jeden bank dał kredyt pod taką hipotekę.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń