  • 11. Data: 2007-08-10 09:25:53
    Temat: Re: Moja definicja rasizmu żydowskiego - z cyklu: Myśli najnowocześniejszego Polaka
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:f9fv61$187$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > No to uważaj, bo znając liczbę ludności wyznania mojżeszowego, która nie
    > tak dawno jeszcze zamieszkiwała w tym kraju, może się okazać, że twoja
    > krew nie do końca jest taka aryjska jak ci się wydaje. Wtedy pozostaje się
    > już chyba tylko pociąć :->

    A któż to może wiedzieć lepiej ode mnie. Ja swoją tabelę ascendentów znam
    doskonale i nie mam się czego obawiać.

    boukun

  • 12. Data: 2007-08-10 09:27:12
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Co mi po twoich lewych papierach?
    > Przecież sam napisałeś że "złodziej" krzyczy najgłośniej, a skoro ty
    > krzyczysz najgłośniej o żydach wniosek jest dość oczywisty ...
    > Ale mi nie przeszkadza że jesteś żydem.
    >

    > --
    > @2007 Johnson

    To ja miałbym mieć lewe papiery w aktach IPNu? Ciekawe.

    boukun

  • 13. Data: 2007-08-10 09:35:17
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    boukun napisał(a):
    > A któż to może wiedzieć lepiej ode mnie. Ja swoją tabelę ascendentów znam
    > doskonale i nie mam się czego obawiać.
    No wiesz. Rodzina mogła się tego wstydzić, albo nie wiedzieć :-)
    Zapewniam cię, że w społeczeństwie, w którym Żydzi stanowili około 10%
    populacji (i mowa tu o "czystych" Żydach, według np. ustaw norymberskich
    było ich dużo więcej, bo włączano do tej liczby także osoby, które miały
    żydowskich przodków, w którymś tam pokoleniu), mieszanie się krwi mogło
    spowodować, że twoją aryjskość możesz sobie w d* wsadzić :-D

    Maciek

  • 14. Data: 2007-08-10 09:38:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    boukun pisze:

    > To ja miałbym mieć lewe papiery w aktach IPNu? Ciekawe.

    Jako ukrywający (swoje pochodzenie) się żyd ...
    A IPN to ty wskazałaś nie. Jak nie wiesz co piszesz, to sobie zapisuj.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 15. Data: 2007-08-10 13:00:51
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    boukun pisze:
    > Jacy wszyscy wokół? A nie wziąłeś pod uwagę tych wszystkich co milczą?

    Z przykroscia musze stwierdzic, ze ci co milcza wydaja sie byc bardziej
    inteligentni od tych co odpisuja tobie. Ze mna wlacznie.
    Zeby dyskutowac merytorycznie potrzebne jest starcie sie roznych pogladow.
    O ile pogladami mozna nazwac opinie adwersarzy, o tyle to co ty
    prezentujesz na miano pogladow nie zasluguje. Sa to jakies urojenia i
    berednie, a ze Pani Psycholog stwierdzila, ze jestes absolutnie do nich
    przekonany, to tym gorzej dla ciebie.
    Jestes chory. Po prostu jestes chory.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 16. Data: 2007-08-10 15:31:22
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > prezentujesz na miano pogladow nie zasluguje. Sa to jakies urojenia i
    > berednie, a ze Pani Psycholog stwierdzila, ze jestes absolutnie do nich

    Ale pani psycholog również stwierdziła, że widzę więcej jak inni i że jestem
    absolutnie zdrowy. Za milczących lepiej żebyś się nie wypowiadał.

    boukun

  • 17. Data: 2007-08-10 18:05:12
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    boukun pisze:
    > Ale pani psycholog również stwierdziła, że widzę więcej jak inni

    mnostwo psycholi tak ma

    > Za milczących lepiej żebyś się nie wypowiadał.

    Moze niech to oni ustala? Nie ty

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 18. Data: 2007-08-11 08:45:09