  • 1. Data: 2007-08-09 15:22:22
    Temat: Moja definicja rasizmu żydowskiego - z cyklu: Myśli najnowocześniejszego Polaka
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Jeśli ktoś stosuje środki karne lub domaga się zastosowania środków karnych
    dla osób, które nie godzą się na dominację żydowską w Polsce lub domagają
    się jawności pochodzenia narodowościowego osób pełniących funkcje publiczne
    w państwie, bądź propagują Polskość, ten sam jest rasistą i działa w ten
    sposób świadomie na korzyść żydostwa ze stratą dla Polaków.

    Ta definicja może być pierwszym artykułem mojego kodeksu.

    boukun

  • 2. Data: 2007-08-09 15:48:40
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    boukun pisze:

> [...]
    > sposób świadomie na korzyść żydostwa ze stratą dla Polaków.
    > Ta definicja może być pierwszym artykułem mojego kodeksu.

    kodeksu antysemitów i rasistów z Nacjonalistycznej frakcji Młodzieży
    wszechpolskiej?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 3. Data: 2007-08-09 19:11:00
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > kodeksu antysemitów i rasistów z Nacjonalistycznej frakcji Młodzieży
    > wszechpolskiej?
    >

    > pozdrawiam.
    > PlaMa

    I to ma być merytoryczna wypowiedź? Złodziej zawsze najgłośniej krzyczy,
    łapać złodzieja. Nacjonalizm żydowski jest wspierany, a polski krytykowany i
    to jest w porządku?

    boukun

  • 4. Data: 2007-08-09 19:16:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    boukun pisze:

    > Złodziej zawsze najgłośniej krzyczy, łapać złodzieja.

    Czyżbyś się przyznawał że jesteś żydem ?

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 5. Data: 2007-08-09 19:37:33
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    boukun pisze:

    > I to ma być merytoryczna wypowiedź? Złodziej zawsze najgłośniej krzyczy,
    > łapać złodzieja. Nacjonalizm żydowski jest wspierany, a polski krytykowany i
    > to jest w porządku?

    nie zastanawiałeś się nigdy, że skoro wszyscy wokół mówią Ci, że robisz
    źle i kretyna z siebie, to może jednak z Tobą coś jest nie tak, a nie
    wszyscy są częścią układu?

    > boukun

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 6. Data: 2007-08-09 19:46:59
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    PlaMa napisał(a):
    > nie zastanawiałeś się nigdy, że skoro wszyscy wokół mówią Ci, że robisz
    > źle i kretyna z siebie, to może jednak z Tobą coś jest nie tak, a nie
    > wszyscy są częścią układu?
    Nieeee - wokół są po prostu Żydzi, którzy u nas jakimś cudem jednak
    przetrwali II WŚ w zastraszającej liczbie i teraz, będąc w podziemiu,
    doskonale zakonspirowani, ze wszystkich stron atakują boukuna.
    Nie oglądałeś tak wybitnych filmów jak np. "Dzień Niepodległości"? Tam
    zawsze jest jeden specjalista, który dostrzega ogrom niebezpieczeństwa
    grożącego światu, zaś otaczający go motłoch, nie tylko nie rozumie
    problemu, ale często jeszcze bruździ, knuje i spiskuje. W przypadku
    "problemu" Żydów, zapewne właśnie takim specjalistą jest w Polsce boukun :->

    Maciek

  • 7. Data: 2007-08-09 20:28:36
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Czyżbyś się przyznawał że jesteś żydem ?
    >
    > --
    > @2007 Johnson

    Ja jestem w stanie dać pisemną zgodę dla IPNu o ujawnieniu moich tzw. danych
    wrażliwych.

    boukun

  • 8. Data: 2007-08-09 20:30:55
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > nie zastanawiałeś się nigdy, że skoro wszyscy wokół mówią Ci, że robisz
    > źle i kretyna z siebie, to może jednak z Tobą coś jest nie tak, a nie
    > wszyscy są częścią układu?

    Jacy wszyscy wokół? A nie wziąłeś pod uwagę tych wszystkich co milczą?

    boukun

  • 9. Data: 2007-08-09 20:46:51
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    boukun napisał(a):
    > Ja jestem w stanie dać pisemną zgodę dla IPNu o ujawnieniu moich tzw. danych
    > wrażliwych.
    No to uważaj, bo znając liczbę ludności wyznania mojżeszowego, która nie
    tak dawno jeszcze zamieszkiwała w tym kraju, może się okazać, że twoja
    krew nie do końca jest taka aryjska jak ci się wydaje. Wtedy pozostaje
    się już chyba tylko pociąć :->

    Maciek

  • 10. Data: 2007-08-09 21:04:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    boukun pisze:

    > Ja jestem w stanie dać pisemną zgodę dla IPNu o ujawnieniu moich tzw. danych
    > wrażliwych.

    Co mi po twoich lewych papierach?
    Przecież sam napisałeś że "złodziej" krzyczy najgłośniej, a skoro ty
    krzyczysz najgłośniej o żydach wniosek jest dość oczywisty ...
    Ale mi nie przeszkadza że jesteś żydem.