eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMoja definicja rasizmu żydowskiego - z cyklu: Myśli najnowocześniejszego Polaka › Re: Moja definicja rasizmu żydowskiego - z cyklu: Myśli najnowocześniejszego Polaka
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Moja definicja rasizmu żydowskiego - z cyklu: Myśli
    najnowocześniejszego Polaka
    Date: Thu, 09 Aug 2007 21:46:59 +0200

    PlaMa napisał(a):
    > nie zastanawiałeś się nigdy, że skoro wszyscy wokół mówią Ci, że robisz
    > źle i kretyna z siebie, to może jednak z Tobą coś jest nie tak, a nie
    > wszyscy są częścią układu?
    Nieeee - wokół są po prostu Żydzi, którzy u nas jakimś cudem jednak
    przetrwali II WŚ w zastraszającej liczbie i teraz, będąc w podziemiu,
    doskonale zakonspirowani, ze wszystkich stron atakują boukuna.
    Nie oglądałeś tak wybitnych filmów jak np. "Dzień Niepodległości"? Tam
    zawsze jest jeden specjalista, który dostrzega ogrom niebezpieczeństwa
    grożącego światu, zaś otaczający go motłoch, nie tylko nie rozumie
    problemu, ale często jeszcze bruździ, knuje i spiskuje. W przypadku
    "problemu" Żydów, zapewne właśnie takim specjalistą jest w Polsce boukun :->

    Maciek