eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMoja definicja rasizmu żydowskiego - z cyklu: Myśli najnowocześniejszego Polaka › Moja definicja rasizmu żydowskiego - z cyklu: Myśli najnowocześniejszego Polaka
    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Moja definicja rasizmu żydowskiego - z cyklu: Myśli najnowocześniejszego
    Polaka
    Date: Thu, 9 Aug 2007 17:22:22 +0200

    Jeśli ktoś stosuje środki karne lub domaga się zastosowania środków karnych
    dla osób, które nie godzą się na dominację żydowską w Polsce lub domagają
    się jawności pochodzenia narodowościowego osób pełniących funkcje publiczne
    w państwie, bądź propagują Polskość, ten sam jest rasistą i działa w ten
    sposób świadomie na korzyść żydostwa ze stratą dla Polaków.

    Ta definicja może być pierwszym artykułem mojego kodeksu.

    boukun