  • 1. Data: 2004-11-14 16:50:22
    Temat: Mieszkanie spółdzielcze własnościowe - kredyt
    Od: "Tomek" <t...@x...wp.pl>

    Witam.
    Chcę kupić mieszkanie spółdzielcze własnosciowe.
    Nie ma ono ustanowionej hipoteki. Jak to zrobić?

  • 2. Data: 2004-11-14 19:50:34
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Chcę kupić mieszkanie spółdzielcze własnosciowe.
    > Nie ma ono ustanowionej hipoteki. Jak to zrobić?

    Wybierz sobie najlepszą ofertę bankową i zgłoś się do nich.

    Wystarczy.

    Michał

  • 3. Data: 2004-11-15 19:19:52
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 14 Nov 2004 17:50:22 +0100, Tomek naskrobał(a):

    > Witam.
    > Chcę kupić mieszkanie spółdzielcze własnosciowe.
    > Nie ma ono ustanowionej hipoteki. Jak to zrobić?

    jak nie ma hipoteki to jeszcze lepiej - po co komu obciążona nieruchomość
    :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org