  • 21. Data: 2006-09-29 22:54:26
    Temat: Re: Mieszkanie na dziecko: od kogo egzekwuje za czynsz komornik?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kredytobiorca wrote:

    > Trudno, bo widzę, że moje wyjaśnienia nie chcą niektórzy przyjąć do wiadomości.
    > Dziad swoje, a baba swoje...;)

    To tylko taka mała uwaga, że KW nie oznacza odrębnej własności.

    ATSD to czy czasem władający majątkiem nieletniego jego opiekunowie nie
    są zobowiązani do dbania o ten majątek, żeby nie stracił na wartości/nie
    został utracony - w tym np. opłacać czynsz i podatki...

    Nie mogę sobie tak od ręki przypomnieć przepisów, ale coś mi tam dzwoni ;)

  • 22. Data: 2006-10-02 16:59:34
    Od: MK <k...@p...fm>

    kam napisał(a):

    > a ta solidarność to skąd?
    >
    > KG
    solidarności już niema ewentualnie PISda na pokrycie długów.

    MK