  • 1. Data: 2006-09-27 22:52:51
    Temat: Praca w Angli (prostytucja)
    Od: "Marek" <n...@p...onet.pl>

    Czy obywatel(ka) moze w Angli legalnie pracowac w burdelu?

  • 2. Data: 2006-09-27 23:47:48
    Temat: Re: Praca w Angli (prostytucja)
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2006-09-27, Marek <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy obywatel(ka) moze w Angli legalnie pracowac w burdelu?

    Jezeli ma tylko skonczone 18 lat to tak.

    --
    Tomasz Trystula

  • 3. Data: 2006-09-28 08:30:56
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 28-09-2006 o 01:47:48 Tomasz Trystula <t...@t...pl> napisał(a):

    > Jezeli ma tylko skonczone 18 lat to tak.

    A czy musi rejestrowac DG i czy kasa fiskalna jest niezbedna? Z czego
    wynika to ograniczenie od 18 lat? Bo u nas to wczesniej chyba mozna prace
    podjac.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 4. Data: 2006-09-28 10:08:02
    Od: "Marek" <n...@p...onet.pl>

    > Jezeli ma tylko skonczone 18 lat to tak.

    Czy musi byc to gdzies zarejestrowane ,zgloszone?

  • 5. Data: 2006-09-28 12:35:03
    Od: "Grzesiek Mirecki" <p...@s...com>

    Uzytkownik "Marek" <n...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Czy musi byc to gdzies zarejestrowane ,zgloszone?

    Tak, u Andrzeja Lawy.

  • 6. Data: 2006-09-28 15:05:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Trystula" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jezeli ma tylko skonczone 18 lat to tak.

    Czemu akurat 18?

  • 7. Data: 2006-09-28 15:08:38
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 28 Sep 2006 14:35:03 +0200, Grzesiek Mirecki napisał(a):

    > Tak, u Andrzeja Lawy.
    Ale tylko po zdaniu praktycznych egzaminów kwalifikacyjnych przed
    Grzegorzem M.? ;)))
    BTW nie oglądasz za dużo relacji z aktualnej sytuacji politycznej?

    --
    pozdro
    poreba

  • 8. Data: 2006-09-28 16:28:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    poreba wrote:

    > Ale tylko po zdaniu praktycznych egzaminów kwalifikacyjnych przed
    > Grzegorzem M.? ;)))

    Pfff... Przecież żeby mieć kwalifikacje do egzaminowania, trzeba mieć
    spore doświadczenie w przedmiocie egzaminowania.

    A w tym przypadku to tak, jakby mianować wegetarianina na dworskiego
    smakosza mięs ;->

  • 9. Data: 2006-09-28 16:53:12
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2006-09-28, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Trystula" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Czemu akurat 18?

    Przepraszam, zle sformuowalem. Ona moze pracowac jako prostytutka, ale
    klient za platny seks z osoba w wieku ponizej 18 lat odpowiada karnie
    (mimo, ze age of consent wynosi w UK 16 lat).

    --
    Tomasz Trystula

  • 10. Data: 2006-09-28 17:00:37
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2006-09-28, Jasko Bartnik <j...@g...pl> wrote:

    > A czy musi rejestrowac DG i czy kasa fiskalna jest niezbedna? Z czego
    > wynika to ograniczenie od 18 lat? Bo u nas to wczesniej chyba mozna prace
    > podjac.

    Nie wiem jak z rejestrowaniem dzialalnosci gospodarczej i kasa fiskalna,
    ale trzeba deklarowac zarobki i placic podatki. Mozna tez sobie odpisac
    od podatku przedmioty pracy, takie jak lubrykanty, zabawki, kondomy,
    videa, reklamy.

    Ograniczenie wynika z tego, ze klient, ktory placi za seks z osoba
    ponizej osiemnastu lat podlega odpowiedzialnosci karnej (mimo, ze age of
    consent a Anglii to 16 lat. Prostytutka nie odpowiada).