  • 1. Data: 2006-09-27 20:49:10
    Temat: Paragon - reklamacja
    Od: "Grzegorz W." <g...@e...net.pl>

    Mam pytanie czy na podstawie ksera paragonu mozna złożyc reklamacje
    produktu. Nie posiadam oryginału gdzies zgubiłem ale posiadam ksero. Jeśli
    tak czy jest jakaś ustawa która o tym mówi.

    Za informacje z góry dzięki.

  • 2. Data: 2006-09-27 22:06:55
    Temat: Re: Paragon - reklamacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 27.09.2006 Grzegorz W. <g...@e...net.pl> napisał/a:
    > Mam pytanie czy na podstawie ksera paragonu mozna złożyc reklamacje
    > produktu. Nie posiadam oryginału gdzies zgubiłem ale posiadam ksero. Jeśli

    Trochę może zależeć czy reklamujesz z tyt. nezgodności z umową czy
    gwarancji. Jeśli tego pierwszego, to istotą jest tu udowodnienie
    faktu zakupu danego towaru w danym miejscu i czasie. Formalnie mogą to być
    nawet świadkowie, więc ksero powinno też wystarczyć.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2006-09-27 22:23:23
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Grzegorz W. napisał(a):

    > Mam pytanie czy na podstawie ksera paragonu mozna złożyc reklamacje
    > produktu. Nie posiadam oryginału gdzies zgubiłem ale posiadam ksero. Jeśli
    > tak czy jest jakaś ustawa która o tym mówi.

    Wystarczy dowod zakupu, niekoniecznie musi byc to paragon - moze byc
    rownie dobrze swiadek :)

    Jacek